צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/03/2012

|

16:35

seperator

משקפיים היו יכולים להיות לעזר אפילו יותר, אילו היו יכולים לשקף לנו מציאות בצבע העדשה – אם היו לנו משקפיים עם עדשות ורודות לדוגמה,  אז היינו יכולים לראות רק דברים טובים. כיום, בקרב חובשי המשקפיים בעולם כמו גם בקרב הסובבים אותם ישנו דימוי של משהו פגום ותלותי בחבישת משקפיים. רבים פונים לשטח האסתטיקה רפואית על מנת להעלים את המשקפיים לצמיתות. אם ישנם טיפולי עיניים שיכולים לטפל בתופעות כמו קטרקט וגלאוקומה, הרי שניתן לטפל אפילו בראיה קלוקלת ובכך להפסיק את השימוש במשקפיים. איך לקרב את הפתרון?

משקפיים היו יכולים להיות לעזר אפילו יותר, אילו היו יכולים לשקף לנו מציאות בצבע העדשה

משקפיים היו יכולים להיות לעזר אפילו יותר, אילו היו יכולים לשקף לנו מציאות בצבע העדשה


הרפואה האסתטית בשירות הראיה

במיוחד היום כאשר אנו מרותקים באופן תמידי למסך כל שהוא – טלפון, מחשב, טאבלט, טלביזיה או מסך קולנוע ואפילו לוח מגע דיגיטלי בכיתה, אנו עלולים לעייף את העיניים יותר מדי, משום שהן מתאמצות לאורך זמן רב. היות והעין מורכבת שריר, גם הכושר שלו יכול להשתנות לטובה או לרעה בכל תקופה. אצל מרבית האנשים מדובר בתופעה קבועה.
לניתוח יכולים לגשת צעירים או מבוגרים, ובתנאי שהם בריאים בדרך כלל.

לניתוח יכולים לגשת צעירים או מבוגרים, ובתנאי שהם בריאים בדרך כלל.


דרוש רופא עיניים שיבדוק כשירות לניתוח

תהליך הסרת משקפיים בלייזר מתחיל כאשר רופא עיניים בודק לאורך מספר דקות את הכשירות של המטופל לעבור את התהליך. ישנם מועמדים שאינם בעלי נתונים שמתאימים לניתוח משום הטכנולוגיה של היום שאולי בעתיד תציע פתרונות הולמים. כיום, מי שיש לו עובי קרנית מתאים ולא דק מדי לחיתוך וכן קרנית שהיא חלקה ולא גבשושית, נמצא בדרך הנכונה.

אפשר לעשות את הניתוח בכל גיל
לניתוח יכולים לגשת צעירים או מבוגרים, ובתנאי שהם בריאים בדרך כלל. השינוי יכול לקרות בכל גיל – ממש כשם שאנשים בוגרים שכל ימי חייהם לא היו רגילים לחבוש משקפיים לפתע מוצאים את עצמם בוחרים מסגרת ומקבלים עיצוב שונה למראה החיצוני שלהם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל