צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

01:38

seperator

 טיפול יישור השיניים שקוף הוא פיתרון מושלם לשיניים עקומות ולא ישרות בכך שמתקן היישור שיניים שקוף ולא נראה לעין. בשיטה זו ניתן לטפל בבעיית השיניים העקומות בלי להרגיש לא נעים מהסביבה בגלל הברזלים בשיניים. הטיפול מתאים למבוגרים ולצעירים המעוניינים לטפל בבעיות האסתטיות של השיניים.

סוגי יישור שיניים
יישור שיניים שקוף נחלק לשניים: יישור שיניים בעזרת גשר שקוף ומתקן שקוף נשלף. גשר שקוף כמו ה"ברזלים לשיניים" מודבק לשיניים על ידי סמכים שקופים עם חוט ברזל מיוחד שגורם לשיניים להתיישר ולשנות זווית. שיטת זו שקופה חלקית כיוון שהחוט עשוי מברזל וניתן לראותו באופן חלקי. השיטה השנייה היא פלטה שקופה- שיטת יישור שיניים זו היא שקופה לחלוטין. בימים הראשונים של הטיפול ליישור השיניים צפוי כי יורגש לחץ על השיניים ותורגש תחושת כאב אשר תחלוף.

תוצאת יישור השיניים
בסיום הטיפול, מגיעות התוצאות, השיניים מתישרות ומקבלות מראה ישר ואסתטי. שיניים לא ישרות זו בעיה אסתטית לא קלה ואף עשויה להוריד את הביטחון העצמי ולהשפיע על תפקודי אכילה ונשימה. טיפול  נמשך בין חצי שנה לשנתיים בדר"כ, והתוצאות מאוד משמעותיות על הביטחון העצמי ואיכות החיים.

סיכונים ותופעות ביישור השיניים השקוף
כשאר יישור השיניים מתבצע על ידי אורתודנט מקצועי ואחראי, לא צפוי כי יחולו סיכונים ותופעות לוואי מיוחדות פרט לכאבי השיניים בתחילת הטיפול אשר נובעים מהלחץ על השיניים. במידה ולכם בעיות של לסתות חלשות, דלקות חניכיים ועוד חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים לפה ולסת ומומחים לחניכיים על מנת לבדוק אם אתם מתאימים לביצוע יישור השיניים על מנת שלא יווצרו בעיות של איבוד שיניים או בעיות דומות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל