צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/03/2012

|

16:23

seperator

ישנן בדיחות שהופכות למיתוסים. הנה למשל דוגמה למיתוס שהולך להיות מופרך בעוד פחות מדקה. שתלי סיליקון בחזה אינם מתפוצצים במהלך טיסה.  המיתוס הזה הלך וצבר לו קהל מאמינים, עד אשר גרם להיסטריה קלה בקרב המושתלות, אולם למעשה – הרכב החומרים בשתלי סיליקון הוא ג'ל – ולא אויר. הלחץ משפיע על מצבי הצבירה הללו אחרת (מכיון שג'ל הוא דחוס וצמיגי). ממש כשם שעל פני היבשה הג'ל לא מתפשט בלחץ אויר נמוך, כך הנפח שלהם לא ישתנה גם אם יעלו לגובה רב. הרי מטוס מייבא את השתלים הללו מחו"ל.

שתלי סיליקון בחזה אינם מתפוצצים במהלך טיסה

שתלי סיליקון בחזה אינם מתפוצצים במהלך טיסה


חזה מוגדל מפריע להנקה?

בניתוח הגדלת חזה, השתלים נכנסים בתוך כיס שיוצר המנתח ברקמת השד. המהלך הזה אינו פוגע בבלוטות החלב ובצינורות שבונים את מערכת ההנקה. הכיס נמצא אפוא מאחורי המערכת של ההנקה – לכן אין לו השפעה גם על חסימה בדרך לפטמה. לעתים הניתוח מכיל גם הרמת חזה עם שתלים או הורדה של החזה. ככל שאלו יבוצעו בשינוי קל יותר ממה שהיה קודם כך ההשפעה תהיה פחותה.
בניתוח הגדלת חזה, השתלים נכנסים בתוך כיס שיוצר המנתח ברקמת השד

בניתוח הגדלת חזה, השתלים נכנסים בתוך כיס שיוצר המנתח ברקמת השד


שתלים נועדו להחלפה מדי מספר שנים

המיתוס הזה יהיה נכון אילו מדובר עדיין על השתלים שהושתלו לפני שנת 1995. אז הושתלו שתלים בעלי מעטפת דקיקה במיוחד – ואולם הסיליקון עצמו בתוך השתלים היה נוזלי יותר ביחד למרקם הצמיגי של היום והיה נוח להתפשט.

השתל נקרע? המושתלת בסכנת חיים!
לא נכון!  באסתטיקה רפואית כמו של היום, הסיליקון כאמור מגיע כג'ל. המשמעות היא שהוא לא מתפזר ברחבי הגוף, גם אם ישנו קרע בשתל ולכן אין דליפה ממנו לגוף. לבד מזאת, נדיר למצוא מקרים של קרע בשתל – כשהם קורים ניתן לתקנם על ידי רופא מנתח בתחום ניתוחי חזה – רצוי לברר מראש מה עושים במקרה שכזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל