צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/02/2012

|

13:06

seperator

גוף אדם פועל על בסיס חילוף חומרים. כך תאים חדשים באים לבנות את הגוף לאחר שתאים אחרים מתים, שערות הגוף צומחות לאחר ששערות אחרות פינו להן את מקומן כשנשרו. הגוף מייצר באופן טבעי וקבוע מדי יום נשירה של עד כ- 100 שערות. אפילו בשעה שחופפים את הראש או ששוטפים אותו עם מרכך שיער, עדיין קבוצת השערות שנותרה ביד אינה מעידה בהכרח על בעיה רפואית של נשירת שיער. השיטה לבדוק את חומרת הבעיה של נשירת שיער היא דווקא בחלק של הבוקר – כשהשערות שנשרו על פני הכרית מספרות לנו מה מצב הנשירה.

יש לא מעט פתרונות לטיפול בנשירת שיער ובבעיית התקרחות

יש לא מעט פתרונות לטיפול בנשירת שיער ובבעיית התקרחות


נשירת השיער ושלב הגילוי
ככל שמקדימים לאבחן את הבעיה ניתן לטפל בה ביתר יעילות. הגילוי בשלב המוקדם יכול למנוע החסרה של שערות קיימות, כאשר קצב הגדילה של החדשות פוחת. ישנם חומרים כימיים המשמשים להאטת נשירת השיער – וישנם חומרים שפונים לקהל שונה של נשים או של גברים. במקרה הזה, חשוב לקבל המלצות. במרבית המקרים משתמשים בחיות כדי לייצר את המחקרים, ולכן המלצות מפי אנשים עשויות להיות מספקות.
קבוצת השערות שנותרה ביד אינה מעידה בהכרח על בעיה רפואית

קבוצת השערות שנותרה ביד אינה מעידה בהכרח על בעיה רפואית


מה קורה אילו מעדיפים לא לערב חומרים כימיים?
יש לא מעט פתרונות לטיפול בנשירת שיער ובבעיית התקרחות – דרכים אלו משמרות א המצב הקיים ועשויות להעשיר את כמות השיער הקיים – ואפילו אם זה למראית עין. נעזרים בהשתלת שיער, בהלחמת תוספות לשיער, בשימוש בטכניקה להעשרת מראה השיער ועוד.

איך הקליניקה לאסתטיקה רפואית נכנסת לעניין?
מי שניסה את מגוון הטיפולים בשוק ונתבדה, יכול לעבור לשלב הפרקטי, שבו רואים את התוצאות מיד לאחר הטיפול. רצוי לבחור קליניקה לאסתטיקה רפואית שיש לה המלצות, ולקבל חוות דעת לפחות משני מומחים לעניין, משום שכאן מדובר לא רק במראה אלא גם בהשבת הביטחון העצמי ושמחת החיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל