צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/02/2012

|

12:56

seperator

המראה החלק שבו אפילו השערות אינן מבצבצות כזיפים מעל לפני העור, הוא משאת ליבם וליבן של אנשים רבים ברחבי העולם. מי אינו רוצה להמנע מאותו גירוי שחוזר על עצמו בשלב גילוי השערה שגולחה מעל לפני העור, מהכאב שכרוך בתהליך הסרת שיער באמצעות שעווה, מהכאב החוזרני בכל טיפול של אפילציה והסבל הסיזיפי שאותו נאלצים לעבור אחת לתקופה קצרה. בדרך כלל – הסרת השיער מתרחשת בתקופה של הקיץ משום שאז יוצאים לראות ולהיראות ולובשים קצר. אז איך מתכוננים לקיץ? לרפואה אסתטית יש פתרון.

הסרת שיער מתרחשת בדרך כלל בקיץ

הסרת שיער מתרחשת בדרך כלל בקיץ


הסרת שיער בלייזר – אפשר גם בקיץ
הסרת שיער מתרחשת בדרך כלל בקיץ, כאשר ההליכה לקוסמטיקאית הופכת ממילא להרגל. מי שמעוניין לעשות הסרת שיער בלייזר, ודאי שיעדיף זאת מכמה סיבות. ראשית, חלק מהשיטות הטכנולוגיות הללו עלולות לגרום לכוויות אילו חושפים את האזורים המטופלים לקרני השמש, ולבד מכן, צריך לגדל את השערות (ואפשר גם לגלח) עד לטיפול הבא, שמתרחש רק לאחר מספר שבועות.
הסרת השיער מתרחשת בתקופה של הקיץ משום שאז יוצאים לראות ולהיראות ולובשים קצר

הסרת השיער מתרחשת בתקופה של הקיץ משום שאז יוצאים לראות ולהיראות ולובשים קצר


בתקופה שעדיין קר – גם אז זה רלוונטי
אפילו שמדובר על טיפול שבו נשארים עם חלקי גוף חשופים כדי לאפשר את הטיפול בהם, עדיין הקליניקות הממוזגות שומרות על נוחות ויעילות של ההליך אפילו בתקופה הקרה ביותר של השנה. לאחר טיפול הסרת שיער באמצעות לייזר מורחים משחה מאלחשת אשר נספגת בגוף בקלות, ואין צורך לרחוץ את האזור על אף שחוזרים לבגדים הארוכים.

לא עושים הסרת שיער בלייזר אם העור כהה
חשוב מאוד שקרן הלייזר תאתר את השערה על פני העור על פי הבדלי הצבעים שבין השערה לעור. כשישנה שערה כהה (הלייזר פועל בדרך כלל על שיערות שחורות) הנמצאת מעל לעור כהה, זה עלול להקשות על התהליך. בחורף השיזוף יורד ולכן זו העונה המומלצת לעניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל