צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/02/2012

|

11:47

seperator

אנשים אשר היו רגילים להיראות עם משקפי ראיה, וכיום מסתובבים בלעדיהם, נדמה שהם סיגלו לעצמם מראה אחר לגמרי. מדובר אם כן בניתוח שאינו משנה רק את הנוחות שבראיה בלתי תלויה אלא משנה גם את הדימוי העצמי ואת התדמית בעיני הסביבה. עם קצב התפתחות הטכנולוגיה, גם אותו מכשיר ראיה – המשקף אשר שימש את בני האדם לאורך מאות בשנים נוצר ניתוח הלייזר להסרת משקפיים . ככל ניתוח, הוא סובל גם מחסרונות ומסיכונים, אולם אלו נוצרים ברמה מזערית ביחס לרמת ההצלחה של המנותחים שיוצאים ממנו.

לא כל אחד שמחליט להכנס לניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתאים לכך

לא כל אחד שמחליט להכנס לניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתאים לכך


מה צריך לדעת לפני שמורידים את המשקפיים

לא כל אחד שמחליט להכנס לניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתאים לכך, ויש לעבור בדיקה מקדימה לעניין. בודקים למשל מהו עובי הקרנית, משום שקרנית דקה מדי לא תתאים, בודקים אם ישנן גבשושיות על קרנית העין כדי שלא לפזר את הקרניים, מהי רמת הצילינדר והמספר בעיניים ועוד. על הרופא המטפל להסביר מהם בדיוק הסיכונים הכרוכים בעניין, היות ומדובר באירוע בלתי הפיך.
הניתוח להסרת משקפיים אינו גוזל זמן יקר מדי, אלא בין 15 20 דקות

הניתוח להסרת משקפיים אינו גוזל זמן יקר מדי, אלא בין 15 20 דקות


ניתוחים ראשונים בארץ להסרת משקפיים

בשנות התשעים של המאה העשרים החל לפרוח נושא הסרת המשקפיים בארץ ביחד עם שאר נושאי האסטתיקה רפואית, ובמקביל החלו להתפרסם גם שיטות להסרת משקפיים ללא ניתוח. בתחילה המחירים היו יקרים, אולם כיום כאשר אלפי מכונים מציעים כיום בארץ את הטיפול במחירים שאפשר סך הכול לרכוש בהם זוג משקפיים או שניים יקרים (הכוללים עדשות מולטיפוקאל) עשויים להחזיר את שווים כשהתוצאה נשארת לאורך כל החיים.

זה לוקח רק רבע שעה
הניתוח להסרת משקפיים אינו גוזל זמן יקר מדי, אלא בין 15-20 דקות. הטיפול יתקיים על פי צורך והתאמה, כשהמכונה "מנסרת" את הקרנית עד להגעה למבנה האופטימלי של הקרנית כאשר זה נסמך על חישובים, ידע וניסיון וגם תקנות בין לאומיות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל