צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

00:10

seperator

הנתונים המחלחלים לקוחים מן המציאות: אחת מתשע נשים חולה או תחלה בסרטן השד, ויתכן כי תיאלץ לעבור ניתוח לכריתת השד עקב העניין. העניין הוא אירוע טראומטי, ושום מספר סטטיסטי של נשים (בעיקר) שעוברות ניתוחים פלסטיים מסוג זה לא יוכל לשנות את ההרגשה הנפשית או הפיזית. המספרים מראים כי מדי שנה ישנן מאות נשים שעוברות ניתוח לכריתת שד - כשחלק מהן מתמודד עם הנושא באמצעות ניתוח לשחזור שד, ויש מי שמצליחה להתמודד עם המצב כשהשד כרות. ישנן מספר שיטות לבצע ניתוח שחזור על ידי מנתח פלסטי.

אילו שיטות לשחזור השד קיימות?
הניתוחים לשחזור השד מאפשרים בחירה בין מספר אפשרויות: הראשונה היא שחזור השד באמצעות שתלי סיליקון, השניה היא לבצע זאת באמצעות מותחני רקמות והשלישית היא לנתח באמצעות שימוש ברקמות גוף שנלקחו מאזורים שונים בגוף (מתלי עור). כל אלו תתבצענה תחת הרדמה מלאה, כשאורך הניתוח יכול להגיע גם מעל לשש שעות.

מה הקריטריונים למעבר ניתוח שד?
הניתוח לשחזור השד לא יתאים לנשים מעשנות או לאלו שחולות בסוכרת, משום שגורמים אלו מצרים את כלי הדם ולפיכך לגרום לסיבוכים פוטנציאלים בתהליך ההחלמה, או לעיכוב התהליך. בנוסף, הניתוח עלול שלא להתאים לנשים שעברו כימותרפיה ועורן ניזוק מבחינת האלסטיות שלו ואיכותו. כמו - כן, לאלו שעלולות לסבול מתגובות אוטו אימוניות, כתוצאה מרקמה שנלקחה מחלק אחד של הגוף אל אחר לא תעבורנה את הניתוח.

מתי מבצעים ניתוח לשחזור שד?
את שחזורו של השד ניתן לערוך עוד ביום כריתתו (ובכך לנסות ולהשפיע לטובה על התחושה שלאחר הניתוח ביחס למקום הריק לאחריו), וניתן לעשות את הניתוח גם עשרות שנים לאחר מכן, התנאי שניתן לעמוד בקריטריונים. לעתים מומלץ לעשות את הניתוח באמת כשהוא בסמיכות למועד הסרת השד כדי שיהיה תיאום בין התוצרים של הניתוח להסרת השד ובין הדרך לשחזורו.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל