צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

05:34

seperator

בעקבות הרבה מאוד מאמרים ומודעות שמתפרסמות באמצעי תקשורת למיניהם ישנה שאלה בקרב קהילת רופאי השיניים ואנשי הרפואה הקוסמטית האם יש בכלל דבר כזה יישור שיניים בלייזר, והאם זה בכלל אפשרי. יישור שיניים בניגוד לניתוחים פלסטיים אחרים הוא אינו תהליך קצר בו מבצעים פעולה או התערבות כירורגית והבעיה נפתרת. יישור שיניים הוא תהליך ארוך המתפרס על תקופה של זמן. מן הסיבה הזאת אין למעשה דבר כזה יישור שיניים בלייזר.

כיצד ניתן אם כן ליישר שיניים?
הרבה אנשים שואפים להיראות טוב, וחלק ממראה טוב ואטרקטיבי הוא שיניים לבנות וישרות. תחום רפואת השיניים אינו מציע פתרונות קסם דרכם ניתן ליהנות ממראה שיניים ישר, אולם קיימים הליכים באמצעותם ניתן להגיע לתוצאות מעולות על פרקי זמן ארוכים יותר. אחת מהדרכים לכך הוא הרכבת טבעות סיליקון על השיניים העוזרות ליישר אותן לאורך זמן. הטבעות הן שקופות ולכן אין צורך באי נעימות מצד המטופלים והן מתאימות לכל גיל.

מה כן ניתן לבצע בעזרת לייזר?
יישור שיניים בלייזר זה אולי בלתי אפשרי אולם ישנם דברים אחרים אותם ניתן לבצע בתחום היגיינת הפה באמצעות לייזר. למשל, כיום ניתן לבצע סתימות חורים בשיניים ואפילו טיפול בדלקות חניכיים באמצעות קרני לייזר. הטיפול איננו כואב ולכן לא כרוך בהרדמה מקומית, וחוסך ממטופלים חששניים את קולות מקדחת הפה המאיימים.

טיפולי הלבנת שיניים
אחד הטיפולים הנפוצים ביותר במסגרת רפואת השיניים, מלבד יישור שיניים הוא כמובן הלבנת שיניים. מי שמחפש לעצמו את החיוך המושלם לעולם לא יסתפק אך ורק ביישור שיניים, ויעשה גם הלבנה לשיניים יפות. מדובר בתהליך קצר בהרבה אותו דווקא כן ניתן לעשות באמצעות לייזר, בסופו מתקבל החיוך המושלם ביותר

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל