צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

01:49

seperator

 ניתוח הגדלת חזה זהו ניתוח נפוץ ושכיח, אך אף על פי כן, טרם ביצוע ניתוח פלסטי מסוג זה יש להכין עצינו ולדעת בדיוק למה לצפות. לעיתים הכנות שנעשה מראש יקלו עלינו בתהליך ההחלמה שלאחר הניתוח. לפניכם מספר נקודות חשובות למחשבה, אשר הכנה ומודעות מקסימאלית עליהן יקלו עליכם בהליך ההחלמה:

- יש לבצע בחינה עצמית מעמיקה וכנה באשר לשאלה- למה אני רצה לבצע את ניתוח הגדלת החזה? האם מדובר ברצון אמיתי בחזה גדול יותר או שמה מדובר בצורך במילוי חסכים ומצוקות. לא אחת נשים מבצעות הגדלת חזה מן הסיבות הלא נכונות, כמו רצון לשינוי בחייהן, אך מיד לאחר הניתוח מתברר כי הבעיה אינה נפתרה, וניתן היה להימנע מהניתוח.
 
- בדיקות רפואיות הכרחיות- לאחר שקיבלתן החלטה לבצע את ניתוח הפלסטי , יש להיוועץ ברופא מומחה, אשר יבדוק וייבחן את התרופות שהינכן נוטלות, וכמו כן יש לבצע ממוגרפיה טרם הניתוח. בדיקה זו הינה בדיקה הכרחית טרם ביצוע הניתוח.
 
- הכנות חיצוניות נוספות- ביום הניתוח עליך להיות בצום של כ8 שעות לערך, להתרחץ עם סבון אנטיפסטי מיוחד שמטרתו היא מזעור הסיכוי ליצרת זיהום לאחר הניתוח.
 
- הכנות לאחר הניתוח- לאחר הניתוח יש להשתמש למשך שבועיים לכל הפחות בחזיית ספורט, וכמו כן יש להימנע משכיבה על הבטן. לאחר הניתוח צפויים כאבים באזור החזה, דבר אשר דורש ממך להצטייד במשככי כאבים ולהימנע מנהיגה
 
הדבר החשוב מכל הוא להיות בטוחה ברצונך האמיתי לעבור ניתוח מסוג זה, אל תתני לגורמים חיצוניים להשפיע עלייך בבואך לקבל החלטה מסוג זה. השקיעי בכך מחשבה מרובה ואל תתפשרי על פחות מהמנתח הטוב ביותר, בסקי בדיקות וסקר שוק נרחב בעניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל