צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/02/2012

|

14:45

seperator

לאורך כל התקופות אנשים ייחסו חשיבות רבה למראה שלהם ודרך הופעתם. בעבר הדגש ניתן על תלבושות שונות, אופנות מתחלפות ותסרוקות. העשורים האחרונים הביאו עימם לשוק את תחום הניתוחים הפלסטיים. באמצעות ניתוחים פשוטים חסית כל אדם יכול לשנות במעט את מראהו על פי רצונותיו והעדפותיו. מלבד זאת חשוב לציין שתחום הרפואה הפלסטית הובילה להישגים רפואיים משמעותיים עבור אנשים שסבלו מפגמים שהפריעו לבריאותם.

הניתוח מאפשר לנשים אשר אינן מרוצות מגודל החזה שלהן להגדילו לפי רצונן

הניתוח מאפשר לנשים אשר אינן מרוצות מגודל החזה שלהן להגדילו לפי רצונן


הכנה לניתוח להגדלת חזה

ניתוח להגדלת חזה לנשים הוא אחד הניתוחים הנפוצים הקיימים כיום בתחום הניתוחים הפלסטים. הוא מאפשר לנשים אשר אינן מרוצות מגודל החזה שלהן להגדילו לפי רצונן. מומלץ היטב לפני מעבר הניתוח לבחון היטב את המרפאה בה אתן עומדות לעבור את הניתוח. יש לבקש מהרופא תיק עבודות, לראות ניתוחים וטיפולים שהוא כבר ביצע על מנת להאריך את עבודתו. מומלץ לחפש ברשת פרטים אודות הרופא ואודות הניתוח כל זאת על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר.
לאורך כל התקופות אנשים ייחסו חשיבות רבה למראה שלהם ודרך הופעתם

לאורך כל התקופות אנשים ייחסו חשיבות רבה למראה שלהם ודרך הופעתם


לאחר הניתוח  

ניתוח להגדלת החזה הינו ניתוח ככל ניתוח אחר ומשאיר צלקות לאחריו. הצלקות אינן בולטות ולאט לאט נעלמות. לאחר הניתוח יש לחכות מעט לפני שניתן לדעת כיצד החזה יראה. לאחר הניתוח תיתכן נפיחות מסוימת למספר ימים ולכן לא ניתן לדעת באותו רגע כיצד יראה החזה. כמו כן לאחר הניתוח עלולה להיווצר תחושה של כאב באזור, משככי כאבים אמורים לטפל בכאבים.

בחירת המנתח הפלסטי ומחירים
שוק הגדלת החזה הוא פורה ביותר וקיימים רופאים רבים שמומחים בתחום הזה. הניתוחים הללו אינם זולים ובעלי השפעה מכרעת ולכן חשוב להשקיע זמן ומשאבים רבים לפני בחירת רופא. יש לעשות השוואת מחירים והשוואת רופאים לפני שבוחרים את האחד המתאים. חשוב לזכור שבחירת הרופא המנתח צריכה להיעשות לפי איכותו ולא לפי מחירו. בתחום זה אין פשרות על מחיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל