צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/02/2012

|

14:06

seperator

לא כל איברי הגוף הזוגיים אצל האדם הינם סימטריים, מסיבות שונות. יכולה להיות רגל או יד שהיא גדולה יותר מהשניה, יכול להיות אף שאינו סימטרי וגם שדיים שיש ביניהם הבדל בגבהים או בגודל או משהו שונה ביחס שבין הפטמות, בדרך כלל זהו שד שמאלי גדול יותר - תופעה שיכולה להיות קשורה אפילו מעצם הקרבה של השד השמאלי ללב. בעיה מהסוג הזה יכולה להתרחש לא רק בנשים – אלא גם אל הגברים, אשר אצלם התופעה עלולה להיות אף יותר בולטת משום הנטייה ללכת עם גוף חשוף. כיום, ניתן לתקן את הבעיה האסתטית על ידי ניתוחים פלסטיים.

לא כל איברי הגוף הזוגיים אצל האדם הינם סימטריים, מסיבות שונות

לא כל איברי הגוף הזוגיים אצל האדם הינם סימטריים, מסיבות שונות


איך להפוך את הכול לסימטרי

ראשית רצוי לקבל המלצות משני רופאים שונים שהם גם מנתחים כירורגיים לניתוחי חזה. הם יכולים להמליץ על הדרך הטובה מכולן או גם על הדרך החליפית – על מנת לשתף גם את המנותח בהתלבטות ובבחירת הדרך שתוביל את המטרה. לעתים זו תהיה הרמת חזה או הקטנת חזה, הגדלה או שינוי מיקום הפטמות.
הניתוח יתאים על פי רוב לנשים שעברו את גיל 18 והחזה פסק לגדול באופן טבעי

הניתוח יתאים על פי רוב לנשים שעברו את גיל 18 והחזה פסק לגדול באופן טבעי


למי יתאים הניתוח לתיקון אסימטריה בחזה?

הניתוח יתאים על פי רוב לנשים שעברו את גיל 18 והחזה פסק לגדול באופן טבעי, אלו שלא נמצאות בהליכי הריון או הנקה – משום שלאחר ההנקה או ההריון מראה השד עלול להשתנות, אלו שנמצאות בגדר הבריאות הטובה – גופנית וגם מנטלית, שעושות את הניתוח לראשונה ושמבינות את משמעות הניתוח – כמו למשל השארת צלקות אשר יטשטשו עם הזמן.

כמה דברים סביב הניתוח
ההכנות לניתוח  חזה א-סימטרי כוללות בדיקות דם וגם אולטרא סאונד. ההכנות לניתוח (הרדמה למשל) הן בהתאם לסוג הניתוח שיבחר. לאחר הניתוח, יתכן אשפוז לילה  עד למחרת תוך פיקוח על ההתאוששות– במיוחד אם הייתה הסרה של רקמה בכמויות גדולות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל