צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

12:16

seperator

כאשר מצטברים שומנים בחזה, או שהחזה תופח מאחת הסיבות הרפואיות - עקב תופעה שנקראת גם , מדובר במצב שעלול להפריע לגבר - לפגוע בדימוי העצמי שלו, בביטחון בעצמו ובמראהו האסתטי. מדובר בניתוח אשר מימים ימימה מבוקש בידי גברים רבים כבר מגיל ההתבגרות, שהרי אז מופעלים הורמונים שונים ובעקבותיהם גם השדיים הגבריים מושפעים מכך. השדיים אשר נוצרים מסיבות שונות אינם נעלמים מעצמם - הם נותרים בצורתם שהתגבשה במהלך הזמן.

התופעה כוללת שדיים מפותחים (וישנה דוגמה מפורסמת של אמן רוק אמריקאי ותיק), או נפיחות שמתחת לפטמה.

איך ניתן לטפל בשדיים מפותחים בגברים?
כיום, מתוך מגוון ניתוחים פלסטיים שבנמצא, ישנו גם ניתוח שמאפשר לגברים לעצב את השדיים כפי רצונם. הטיפול יתבצע באמצעות ניתוח פלסטי שאותו ניתן לבצע החל מגיל 17 ואילך - הסיבה לכך היא סיום ההתפתחות הגופנית של המנותח. הקטנת חזה לגבר נעשית תוך ביצוע חתך מתחת לעטרת הפטמה, כלומר סביב החלק הכהה שסובב את הפטמה, דרך זה השומן שהצטבר נשאב החוצה.

לאחר הניתוח
הניתוח אמור להמשך כשעתיים - שלוש, ולאחריו המנותח ילבש מחוך (תחבושת) אלסטי על פלג גופו העליון. המחוך הזה יסייע לייצב את האיברים, לשמור על המידות ולשפר את התוצאות של הניתוח. רצוי ללבוש אותו למשך כחודש וחצי ועד לחודשיים. לאחר מכן, ניתן יהיה לחזור לשגרה. המנותח חייב לקחת בחשבון את השלב הזה, ולנטרל פעילות פיזית שדורשת מאמץ רב.

לגבי תקופת ההחלמה
ההחלמה מניתוח פלסטי בחזה כמו זה, משתנה ממנותח למנותח ויש בה דרגות שונות של כאבים. לעתים קרובות המקום ירגיש כאילו נחבל וקיבל שטף דם. הרופא ימליץ על משככי הכאבים למשך היממה שלאחר הניתוח בה המנותח ישאר בהשגחה. הצלקות מפתחי הניתוח אמורות להחלים בטווח של כשלושה חודשים לאחר הניתוח (תלוי בגיל המנותח).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל