צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/01/2012

|

16:23

seperator

למרות שנראה כאילו השתלת שיניים היא המוצא הסופי למצב בריאות החניכיים והשיניים, מדובר על מבנה שלם, אשר מתואם במבנהו למבנה החניכיים על פי מידות מדויקות ומאפשר לפה לחזור לתפקודו החיוני. למעשה, מבריגים לחלל הפה שיניים חדשות ומלאכותיות, כאשר השן מעוגנת באמצעות בורג אל בסיס החניכיים (אל עצם הלסת) והחלק החשוף שלה משתלב בשורה אחת עם שאר השיניים במבנה. ישנם סוגי שתלים שונים – ובחירתם תלויה במספר גורמים – כמו למשל איכות עצם הלסת, אפשרות לשיקום עתידי ועוד מיני חישובים אשר יבטיחו את תוצאת הטיפול האיכותית.

מדובר על מבנה שלם, אשר מתואם במבנהו למבנה החניכיים על פי מידות מדויקות

מדובר על מבנה שלם, אשר מתואם במבנהו למבנה החניכיים על פי מידות מדויקות


לגשת אל המומחים

על מנת לטפל בחלק חיוני בגוף שמשמש לא רק למראה כללי המשקף את רמת האסתטיקה רפואית של המטופל,  אלא גם לדיבור, ללעיסה ולהכנת המזון לעיכול בגוף, יש לגשת אל מומחה לשיקום הפה אשר יש לדידו המלצות. ישנם רופאים כאלו הפועלים באופן פרטי, לצד אלו אשר משתייכים לקופות החולים השונות ומעניקים טיפול משלים. לפני הטיפול יש לקבל חוות דעת רפואית לגבי טובת הטיפול ואפשרויות מקבילות לטיפול.
יש מי שמשתמש בשתלים דנטליים בשיניים כפתרון לשיניים חסרות

יש מי שמשתמש בשתלים דנטליים בשיניים כפתרון לשיניים חסרות


למה לעשות השתלת שיניים?

יש מי שמשתמש בשתלים דנטליים בשיניים כפתרון לשיניים חסרות, ויש מי שמעוניין בבסיס משענת חזק להרכבת פלטה קבועה בחלל הפה של שיניים תותבות. בנוסף, אם מבנה השן הביולוגית נשחק ואינו מסוגל לשאת עליו יותר כתר באופן קבוע או שהכתר לשיניים ניזוק ועלול לפגוע תוך כדי מצבו העגום גם בשיניים השכנות, עושים השתלת שיניים.

איך השתלת שיניים מתבצעת?
את ההשתלה עושים תחת הרדמה – מקומית על פי רוב. כדי להתאים את השתל באופן ייחודי למשתמש, יש לקחת מידות – ישנן שיטות גם לחישוב על פי טכניקות ממוחשבות והדמיות, ולאחר שישנן המידות, קודחים את הבורג ללסת. אליו מחברים שתל זמני עד לאיחוי הלסת מן ההברגה לאורך 3-6 חודשים, לאחר מכן – מחברים את השתל המבנה המתאים כדי לתת תמיכה לכותרת השן או לשן החלופית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל