צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/01/2012

|

12:55

seperator

מסיבות שונות כגון, בעיות הורמנליות, גנטיות נטילה של תרופות סטרואידיות ולעיתים אף מהשמנת יתר יכול להיווצר מצב בו לגבר מצטברים שומנים באזור החזה שפוגעים במראהו, באסטטיות שלו וכתוצאה מכך בביטחונו העצמי. תופעה זו של הופעת חזה שמזכיר חזה של אישה נקראת גניקוסמטיה, בימינו ניתן לטפל בה  בניתוח הקטנת חזה לגברים.

חשוב מאוד להתייעץ עם רופאים ויעצים לפני הטיפול על מנת להיות מודע לכל הסכנות

חשוב מאוד להתייעץ עם רופאים ויעצים לפני הטיפול על מנת להיות מודע לכל הסכנות


מתי יכולה להופיע התופעה הזו ?

התופעה הזו יכולה להופיע בכל גיל אך חשוב לשים לב מתי היא מופיעה והאם יש להתייחס אליה. התופעה יכולה להופיע גם מלידה אך מותר לבצע את הניתוח רק מגיל שבע עשרה כאשר הגוף סיים את ההתפתחות הטבעית שלו והפעילות ההורמונאלית מתאזנת, וגם אז הנער מחויב בחתימת ההורים על מנת לבצע את הניתוח הפלסטי כמו שאר הניתוחים פלסטיים הקיימים.
ניתוחים מסוג זה מבוצעים בבתי חולים על ידי מנתחים פלסטיים מומחים

ניתוחים מסוג זה מבוצעים בבתי חולים על ידי מנתחים פלסטיים מומחים


כיצד מתבצע הניתוח ?

הניתוח מתבצע בבית חולים כאשר המטופל תחת הרדמה מלאה. הניתוח לוקח כשלוש שעות. במהלך הניתוח מתבצע חתך בשד ושאיבת עודפי השומן הנמצאים בו. לעיתים בגלל שנוצרת שכבה עודפת של עור באזורים בהם נעשתה השאיבה צריך לעשות כריתה של עודפי העור באזור. ניתוח זה עלול להיות כרוך בכאבים בדרגות שונות. לרוב לאחר הניתוח יופיעו כאבים לא עזים שיטופלו באמצעות משככי כאבים. בזמן תקופת ההתאוששות יש לחבוש תחבושת אלסטית על האזור ולהימנע מפעילות פיזית. לאחר כשלושה חודשים הצלקות מתחילות להיעלם וניתן לראות את התוצאות של הניתוח.

היכן מבוצע הניתוח ?
ניתוחים מסוג זה מבוצעים בבתי חולים על ידי מנתחים פלסטיים מומחים. חשוב מאוד להתייעץ עם רופאים ויעצים לפני הטיפול על מנת להיות מודע לכל הסכנות, אפשרויות הטיפול והנגזרות העלולים להיווצר כתוצאה מהניתוח. כמו כן חשוב לקבל המלצות לגבי הבית חולים והרופא המומלץ לביצוע הניתוח הפלסטי. לא כדאי לחסוך בכסף בטיפולים מסוג זה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל