צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/01/2012

|

15:32

seperator

למרות הדעה הרווחת, כי חזה גדול הוא שיא היופי או המצב הטבעי, הרי שהמציאות יכולה לשקף קשת של דעות בנושא, כמו גם קשת של בעיות רפואיות שנובעות כתוצאה מחזה גדול אשר משקלו עלול לשנות אף את מרכז הכובד של הגוף, ובכך לגרום לבעיות רפואיות שונות. עבור רבים, חזה שופע יסמל את נשיות ואת מיניות האישה, אולם עבור נשים שמחזיקות בחזה גדול למדי ישנה כיום גישה לניתוחים פלסטיים שנועדו להקטין את החזה גם כדי לתמרן את הנוחות, לתת לגוף פרופורציות מעט אחרות או להקל על הפעילויות השונות.

הקטנת חזה יכולה להתאים למי שמעוניינת למצק את החזה הנפול שלה

הקטנת חזה יכולה להתאים למי שמעוניינת למצק את החזה הנפול שלה


הקטנת חזה, כדי למצק אותו

הקטנת חזה יכולה להתאים למי שמעוניינת למצק את החזה הנפול שלה. נשים לאחר לידות, נשים בגיל מתקדם או מי שיש לה חזה פחות מלא שיש לו נטייה לאבד מיציבותו – הן חלק מקהל היעד בניתוח להקטנת חזה. באותה המידה, גם גברים פונים אל הקליניקות לניתוחים פלסטיים כדי להשיג את אותה התוצאה.
אורך זמן הניתוח תלוי בגודל החזה באופן ישר

אורך זמן הניתוח תלוי בגודל החזה באופן ישר


ממופלסטיקה – לנשים

אצל נשים עניין הקטנת החזה כרוך בטיפול בשכבות של רקמות רבות יותר, וישנו סיכוי להסרת בלוטות חלב וצינוריות חלב. ניתוח פלסטי בחזה לצורך הקטנתו עלול להשפיע במידה רבה על האפשרות ליצור חלב במהלך תקופת ההנקה, לכן בנשים – חשוב לברר אם מדובר באישה שמתכננת לידה והנקה בעתיד – או לא.

גניקומסטיה – לגברים
אורך זמן הניתוח תלוי בגודל החזה באופן ישר, לכן כשמדובר בניתוח להקטנת חזה בגברים, זמן הניתוח קצר. גם התפר על פי רוב יהיה קטן. במידה ומדובר בשאיבת שומנים מלבד הוצאת שכבת רקמה מבלוטות החלב, לניתוח תתווסף פעולה נוספת שתגזול זמן מהניתוח – רצוי להתייעץ עם הרופא המנתח בנושא ההכנות לניתוח, אופן הניתוח וההרדמה וכן לגבי אופן ההתאוששות מניתוח מסוג זה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל