צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/01/2012

|

12:09

seperator

בעיית ההתקרחות היא בעיה גנטית בדרך כלל, כאשר לנשירת השיער ישנם גורמים נוספים כמו למשל מתח נפשי, תזונה לקויה, פטרת, בעיה בבלוטות, לקיחת הורמונים שונים ותרופות ועוד. המספרים מדברים על 30% מהגברים אשר מתקרחים עד לגיל 30, ולאחר מכן המספרים מגיעים גם לכדי מחצית מהגברים. אצל הנשים יש אחוזים מועטים ביותר להתקרחות, אולם ניתן לומר שבאופן מקביל להתקרחות הגברית, נשים סובלות מאותם אחוזים בהדלדלות שיער הראש. התופעה הטבעית עומדת על כמות של כ-100 שערות נושרות מדי יום ועל כ-100 חדשות שצומחות במקומן, כאשר המאזן עומד על פחות – מדובר בבעיית שיער.

יש מגוון פתרונות לבעיית ההתקרחות

יש מגוון פתרונות לבעיית ההתקרחות


איך מטפלים בבעיה?

ניתן לומר שישנו מגוון רב כיום לטיפול בבעיית נשירת שיער, ושיטות שונות לטיפולים בשיער דליל. ראשית – חשוב להבין בבעיית דלילות שיער מאיפה מתחילה הבעיה. יש לבצע בדיקות דם, להשתדל למצב נפשי מרומם, ללכת לרופא עור או לטריקולוג שהוא רופא שיער על מנת לברר האם ישנה תרופה נגד התקרחות במצב הנוכחי.
השתלת שיער למראה מלא

השתלת שיער למראה מלא


הארכת השיער באמצעות תוספות

הארכת השיער מקנה מראה של שיער מלא בהליך פשוט, אולם השיטה תתאים בדרך כלל לנשים אשר שיער פזור ומלא יכסה על קרחות הקרקפת. רצוי לבחור בתוספת בעלת מראה טבעי למדי כלומר בתוספות אמיתיות ואיכותיות. ישנן שיטות שונות:חיבור בקריאטין, הלחמת השיער, הדבקת שיער, הארכה באמצעות חרוזים ועוד.

למלא את השיער
חלק מטיפולי אסתטיקה רפואית לשיער כוללים גם מילוי שיער, זה שיוצר מראה מלא על פני הקרקפת. מדובר בסיבי שיער קטנטנים אשר מנוערים על פני עור הקרקפת ונתפסים בשערות באופן שאינו נפגע גם בתנאי מזג אויר משתנים, בזמן השינה ובמהלך היום – עד אשר חופפים את השיער. על מנת להבין מהי השיטה הטובה ביותר לטיפול בהדלדלות שיער או בהתקרחות, רצוי להתייעץ עם רופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל