צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/01/2012

|

13:38

seperator

אומרים "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא", וכאן מתכוונים גם לתחום האורתודנטיה. אם בעבר היה נהוג לחשוב כי יותר אפקטיבי לטפל ביישור השיניים כל עוד הילד מתבגר ושיניו עדיין לא תפסו את צורתן הסופית בלסת. היום ידוע שהטכנולוגיה של אסתטיקה רפואית היא מספיק יעילה כדי לטפל בכל גיל שמתעורר לטפל בשיניים דווקא אז. מבוגרים רבים היו רוצים לעשות שינוי תדמית או לטפל בשיניים ולא היו יכולים לאפשר את זה לעצמם עקב אי עצמאות כלכלית, חוסר מודעות או שחששו מדחייה חברתית, ועכשיו כשהגיע הרגע, למעשה אפשר להישען על קשת טיפולי אסתטיקה רפואית לשיניים .

מוטב מאוחר מאשר מעולם לא

מוטב מאוחר מאשר מעולם לא


ליישר שיניים ללא גשר

האסוציאציה הראשונית שקופצת בדמיון לשמע הצירוף "יישור שיניים" אמנם היא הדימוי של הגשר בשיניים בדרך כלל, אולם כיום אפשר כבר לעשות יישור שיניים ללא גשר. למטופלים אשר מצבם מאפשר זאת, רופאי השיניים יציעו טיפול ללא גשר חיצוני – אלא עם גשר פנימי שיכול להשאר ולתמוך בשיניים לאורך זמן חיים שלם או עד שהוא נושר.
תכנון תוכנית קצת שונה למבוגרים

תכנון תוכנית קצת שונה למבוגרים


תוכנית שונה למבוגרים ליישור שיניים

במבוגרים, להבדיל מטיפול בילדים, ישנו עניין של שיניים שכבר מיוצבות לפי אופן צמיחתן. בילדים כשהשיניים עדיין לא מילאו את הרווחים ביניהן ובקעו בכל גודלן, ישנה קלות רבה יותר לכוון אותן לגדול כפי שרצוי במקום לתקן את הגדילה בשיניים שכבר בקעו בשלמותן. לכן, בדרך כלל רופא השיניים יתכנן תוכנית אחרת מעט מזו שלילדים.

נושאים שצריך לדעת על יישור שיניים
בתהליך של יישור שיניים יתכנו גם הליכים קודמים להכנת חלל הפה לתהליך, כמו למשל עקירת שיניים אשר מפריעות לשיניים אחרות לצמוח, ובשלב זה כבר השיניים מטופלות מבחינת מחלות חניכיים ועוד. על כל צעד שרופא השיניים עושה – עליו לדווח מראש ולהציע אופציה חלופית במידת האפשר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל