צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/01/2012

|

14:43

seperator

 

הסרת שיער בלייזר קיים בצורה מסחרית למעלה מ-10 שנים, והוא מומלץ על יד רופאים רבים על פני שימוש בשעווה שכן הסרת שיער בשעווה יכול לגרום לנזקים לעור. ישנם אפילו סיפורים על אנשים אשר הזדקקו לתפרים אחרי שהסירו שיער בעזרת שעווה. כמו כן, הסרת שיער בשעווה אינה לצמיתות וכואבת הרבה יותר (ועל זה תוסיפו את זה שצריך לעבור את הכאב פעם אחר פעם, אחר פעם...).

מכישרי הסרת שיער בלייזר

מכישרי הסרת שיער בלייזר

שבירת המיתוס

לפני שנספר על עובדות בטיפולי הסרת שיער, נתחיל על ידי תיקון של מיתוס מסוים: הסרת שיער בלייזר מושגת בטיפול בודד – לצערי, אין הדבר כך, ניתן, לעיתים, לראות באפקטים של הסרת שיער בלייזר כבר מן הטיפול הראשון, אך הסרה מוחלטת לא מתבצעת בפרק זמן כה מהיר. להסרת שיער בלייזר בצורה מוחלטת דרוש מספר טיפולים לאורך תקופה ארוכה (חצי שנה עד שנה). 

עור חלק משיער

עור חלק משיער

עובדות על הטיפולים - מתחילים

נתחיל בעובדה הראשונה: מחירם של טיפולי הסרת שיער בלייזר משתנה ממקום למקום בהתאם לחברה המטפלת ולרופא וכן בהתאם לאזור הטיפול – אזור הגב והפנים הם היקרים ביותר לטיפול בעוד בית השחי הוא הזול ביותר. עובדה נוספת היא שלפני שמקרינים לייזר על השערה, מורחים על עור הגוף ג'ל אשר נועד לקרר ולהרגיע את המקום לפני הטיפול.

 

עובדות נוספות

חוסר הנוחות בטיפול הוא מינימאלי ביותר ומשול להסרה של תחבושת אלסטית מהעור. אנשים בעלי עור בהיר ושיער כהה הם הלקוחות אשר טיפול הסרת שיער יפעל בצורה האפקטיבית ביותר שכן הבדלי צבע אלו יוצרים מצב שהלייזר פוגע ביתר קלות בבסיס השערה. לפני הטיפול, אין למרוח על הגוף תחליבים או תכשירים למיניהם, שכן זה יכול לפגוע באפקטיביות של הלייזר – וכך בתוצאות הטיפול. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל