צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/01/2012

|

17:51

seperator

המכונים להסרת שיער משמשים כקליניקה טיפולית לכל דבר, ולכן עליהם לעמוד בתקנים ובדרישות הגבוהות שמוכתבות להם על ידי משרד הבריאות. הסרת שיער הוא טיפול שכולל מכשור חשמלי מסוגים שונים, על פי סוג הטיפול הנעשה; ישנו מיכון להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרה, ב – SHR, אפילציה ועוד. עם כל סל המוצרים הזה שעולה למכון כספים רבים – ברכישתו, בתפעולו על ידי אנשים טכניים מיוחדים למקצוע ובתחזוקתו, עולה הצורך לגבות מחירים בהתאם לאותם הטיפולים. ובדרך כלל סדרת טיפולים עשויה לעלות בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים, תלוי בכמה אזורים מדובר ובאילו.

גוף חלק

גוף חלק


לא למהר לבחור מקום להסרת שיער
ישנה היום תרבות הקופונים שפושטת גם במכונים להסרת שיער. נכון, הפרסומת יכולה להיות יעילה ביותר כשהמחירים "צונחים" בהתאם לנורמה בשוק, אולם עדיין – היות ומדובר במכון שאמור לספק שירותי אסתטיקה רפואית, הוא אמור לענות על הדרישות הבסיסיות, ביניהן המחויבות להשלים את הטיפול שהתחייב לו. היתרון של הטיפול הקודם, מאידך, עדיין יכול להשמר לטיפול הבא גם במכון אסתטיקה אחר.
גם את יכולה להיות חלקה

גם את יכולה להיות חלקה


מה לשאול בטלפון?
אם יש דבר מה שלא שואלים עליו או שלא מקבלים עליו סדרך כלל תשובות בטלפון, הרי זה סדרי גודל של מחירים. חשוב להתעמק בדגם המכשיר איתו עושים את הטיפול (האם יש לו תקן), מי הוא אותו רופא שמבצע את הטיפול, האם הייעוץ הראשוני יעלה כסף (בו מאבחנים את השיער ואת סוג העור וממליצים על הטיפול המתאים) ועוד.

לא לזלזל בעור – הוא האיבר הגדול בגוף
כאשר הולכים לרופא שיניים, מתעקשים ללכת אל הטוב ביותר, משום ששיניים משמשות באופן יום – יומי ורופא שיניים טוב הוא חלק מהמתכון לשמירה עליהן. על אותו המשקל, כך גם מי שמטפל בעור הגוף, על מנת שלא להשאיר צלקות או כתמים עקב הטיפול לאורך החיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל