צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

06:29

seperator

 כשלגבר ישנו חזה תפוח מעבר למידות המקובלות וזה מפריע לו, רצוי לדעת כי יש פיתרונות לעניין. הסיבה יכולה להיות גנטית, נרכשת - ומכל סיבה שהיא, אולם עדיין ישנה האפשרות להוציא את השומנים מהאזור המבוקש, באמצעות ניתוחים פלסטיים. השומנים הללו אינם מקרים נדירים, אולם לעתים ניתן להעלים אותם באופן טבעי תוך עשיית דיאטה שתשפיע על כל אזורי הגוף בכלל ובפרט באזור החזה, כשעובדים גם על פיתוח השריר שם. ישנם מקרים לעומת זאת שלא ניתן לשלוט על גודלו של החזה והוא מתפתח לממדים בולטים למדי, המצריכים את הניתוח.

סיבות לנפיחות אזור החזה
למרות שהסיבה לכך אינה תמיד ידועה, עדיין ניתן להבחין בין מספר צורות של גניקומסטיה: קלה שמאופיינת בבליטה מסוימת בשד בעוד המסגרת הסובבת תקינה, בינונית - כאשר נמצאת גם בדופן החזה רקמת שומן שגורמת לו להיראות כשד נשי וקשה - אשר תוצאתה נראית כמו שד נופל של אישה. מלבד גנטיקה, הסיבה יכולה להיות אכילת יתר והצטברות של שומנים במקום. סיבות נוספות לכך: נטילה של תרופות סטרואידיות, ליקוי תפקוד כליות או כבד או הורמונים.

איך עושים ניתוח להקטנת חזה לגבר?
הקטנת החזה לגבר נקראת גם גניקוסמטיה, והיא נערכת בגופם של מי שגדילת גופם נפסקה, כלומר - נכנסו לגיל הבגרות (רצוי לא לעשות ניתוחים פלסטיים בגיל ההתבגרות כאלו). אלו יעברו בירור אנדוקרינולוגי בקליניקה של מנתח פלסטי בקיא בתחום. הניתוח יעשה תוך חיתוך עטרת הפטמה והוצאת השומנים מבעדה באמצעות צינור.

ההחלמה
תרופת ההחלמה תארך בממוצע כשלושה חודשים, עד אשר הצלקות תתאחינה, והמחוך שיולבש לאחר מכן יוסר. הצלקות אינן נעלמות לצמיתות, אולם ישנו תהליך של הסרת הצלקות בלייזר, זמן - מה לאחר הניתוח, רצוי להתייעץ עם הרופא המנתח באשר לכך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל