צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/01/2012

|

13:13

seperator

היום אפשר כבר לבחור מבין מגוון שיטות להסרת שיער, כל אחת והיתרונות והחסרונות שלה. השיער הרי ממילא בלתי רצוי בדרך כלל – משום שתבנית מודל היופי של ימינו קוראת בקולי קולות: גוף חלק! הפניה הנרגשת לגוף חלק היא לנשים ולגברים גם יחד. בישראל יש לעניין זה משנה תוקף, משום שמצד אחד מדובר בארץ מערבית שבה רוב הציבור חילוני ואין עכבות ללכת בגוף חשוף, אולם מצד שני, עדיין המראה הנשקף מתחת לבגדים אינו תמיד אסתטי או מתאים לנורמות האסתטיות של אותה התקופה. בימינו, תקופת האסתטיקה הרפואית, כדי להעניק פיתרון זמין, אפשר לבחור בין מספר שיטות להסרת שיער.

הסרת שיער

הסרת שיער


אילו טיפולי הסרת שיער חדשניים קיימים?

יותר ממחצית אוכלוסיית העלם והארץ מעדיפים להסיר שיער באופן כולל מכל הגוף, ללא קשר לשיטה –גילוח, שעווה, אפילציה או מכשור להסרת שיער באמצעות גלי אור. כיום השיטות המוצעות אמנם אינן מתחייבות להעלים את השיער לצמיתות, אלא באופן שיעלים את השערות לתקופת חיים ארוכה ביותר.
מראה חלק

מראה חלק


אפילציה – מתי זה כדאי?

הסרת שיער באפילציה נחשבת לשיטה עתיקה יחסית להסרת שיער בכל הגוף, וזאת משום שבאמצעות שיטה זו מטפלים בכל שערה בנפרד. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן להסיר שערות בשטח מרובע (ע"פ סנטימטרים מרובעים) – מה שאומר פחות כאב בפחות זמן. האפילציה תהיה טובה כאשר ישנו צורך לתת "יחס אישי" לשערות מורדות שצומחות פה ושם – ומעוניינים להפטר מהן לתמיד.

טיפולים באמצעות גלי אור
הסרת שיער בלייזר במכשיר האינפרה או IPL אלו שיטות שבהן מה שחודר אל מתחת לעור הוא קרן האור ולא המחט. אור הלייזר יודע לאתר ולהתביית על השערה שיש בה כמות מלנין (צבען) מסוימת. זו הסיבה שיש לגלח את השיער (ועם זאת, עדיין להשאיר "קוצים") לפני הטיפול במכשור המיוחד הזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל