צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

19:45

seperator

רגע לפני שמבקשים ללכת למרפאת שיניים שתלבין את השיניים, תהפוך את השיניים לצחורות ויפות יותר, חשוב להבין מה הם הגורמים לשיניים המוכתמות או הכהות, ולפעול בטיפול מתאים. שיניים צחורות מעידות על בריאות טובה, אפשר לומר שזהו אינסטינקט בראשיתי שקיים מתחילת עידן האנושות. מי שאין לו גנים טובים, יפסל על סמך תעודת הזהות הזו בלבד. דייטים הם מעבר לתמונה במצב הזה, שלא לדבר על ראיונות עבודה, ועל עוד מקומות שבהם הרושם הראשוני קובע, או אפילו שיש השפעות נוספות לעניין כמו למשל ריח פה - אשר עושה את הפעולה ההפוכה מהרצוי.

שינוי קטן שדורש התערבות של אסתטיקה רפואית
השינוי אמור להיות טבעי ולהעניק צבע סביר, לא צבע בוהק יתר על המידה. רצוי לפנות אל מרפאה שיש לה כבר המלצות טובות ותוצאות מוכחות. יש להכיר את הפרטים הקטנים שקובעים את מראית השן, ואז לפנות אל הטיפול הנכון. לא תמיד המטופל יודע לעשות את האבחון, לכן רצוי לגשת לפחות לאבחון ראשוני ולגלות את הטיפול הנכון.

הגורמים לשינוי צבע בשן
הגיל ידוע כמנוון את הגוף. לאחר גיל הבשלות, מגיע שלב שבו הגוף נוהג מעט אחרת, נשחק, ומחייב שמירה וטיפוח. חלק מהסיבות לכהות השיניים הן שתיה מרובה של קפה, המכתים את שכבת האמייל השקופה, גם תה ויין מכילים חומרים המכתימים את השן. מעשנים באופן אינטנסיבי מכתימים את השן בניקוטין, שיניים שחורות הן למעשה שיניים שרקובות מבסיסן - כלומר השכבה הפנימית מכילה נמקים וכלי הדם אינם מעבירים עוד מזון אל השן ועוד.

איך לעשות הלבנת שיניים שחורות ומתכהות?
ניתן לבצע הלבנת שיניים ביתית וגם במרפאות השיניים, כשתחילה מכינים את החלק החיצוני, מנטרלים אותו ממפגעים כמו עששת או חור פתוח, אבנית או כל גורם בלתי רצוי. מאבחנים את מקור השינוי, ומבצעים את הטיפול בלייזר, באמצעות ציפוי חרסינה, בשיטת הסד, בעזרת תבנית או ערכות שנמכרות ברשתות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל