צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/12/2011

|

17:47

seperator

האם אי פעם שאלתם את עצמכם האם אני באמת צריכה הסרת שיער לצמיתות? השאלה כמובן שנויה במחלוקת אולם כיום, בעידן של אסתטיקה רפואית, ישנם יותר סיבות כן לעשות הסרת שיער לצמיתות מאשר לא לעשות, בייחוד עם האמצעים המתקדמים אשר עומדים לראשותנו כיום אשר מבוססים על לייזר על אינפרא אדום.

גוף חלק

גוף חלק


המגזר הנשי

בעבר, עניין הסרת השיער היה נחשב למשהו אשר היה שייך אך ורק למגזר הנשי. נשים כבר החלו את הסרת השיער לפני מאות שנים בתהליכים אלו או אחרים, כגון השערת שערה בשעווה, תהליך אשר כרוך בכאב רב. ולא רק כאב בא עם תהליכים אלו, אלא גם זמן רב שכן היה צורך לעשות זאת שוב ושוב במשך שנים. ומה קורה במצב שבו יש שיער במקומות לא כל כך שגרתיים? כמו בחזה או בגב, או פשוט שעור יתר בידיים? למזלן, כיום, ניתן להשעיר את השיער לצמיתות.
מארה חלק ללא שיער

מארה חלק ללא שיער


המגזר הגברי

עם הגברים העניין קצת יותר מסובך. אצל גברים רבים, שיער מגיע עם תדמית מסוימת ורק כאשר הגבר מעוניין להגיע למראה מסוים אז הוא ישקול על הסרת שיער לצמיתות (נשים בימינו, פשוט צריכות להיות חלקות). הדבר היחיד שאפשר להסכים עליו הוא גברים עם בעיית שיעור יתר – גברים אלו, כמו הנשים, חייבים לעבור הסרת שיער לצמיתות. בוא נודה באמת, אין באמת הרבה נשים שאוהבות גברים עם "שמיכה" על הגב.

ומה בסוף?
השאלה המתבקשת היא מאיפה מורידים שיער ובאיזה שיטה כדאי להשתמש על מנת להסיר את השיער לצמיתות (הסרת שיער בלייזר או באינפרא?). דבר ראשון, כל עניין הסרת העניין הוא עניין של תקציב שכן כל התהליך יכול לעלות כמה אלפי שקלים ושנית, העניין הוא עניין רגשי, ועל כן יש חשיבות לשתף את בן הזוג בתהליך קבלת ההחלטות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל