צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/12/2011

|

16:16

seperator

כדי לצאת לסיבוב על החסקה, להסתובב בחוץ בבגדי קיץ אווריריים או לפחות להיות מוכנים לאימוני הספורט במכון הכושר או בטיילת, דרושה הכנה מוקדמת ובלתי מתפשרת – טקס הסרת שיער בקיץ  יקדם את פניכם. אפשר כמובן לעשות מעשה תוצרת בית – בגילוח או במכונה חשמלית להסרת שערות (ויש גם מי שמסיר שערות באמצעות דבש או סוכר ולימון), לשריין את אחד החברים הטובים, את האח או האחות, וכמובן אפשר ללכת לקוסמטיקאית ולהסיר את השיער בשעווה. רבים כבר גילו את היתרונות שבהסרת שיער באמצעים אלקטרוניים חדישים, כפי שכבר נהוג בארץ ובעולם מזה עשרות שנים.

שיער הפנים בקיץ

שיער הפנים בקיץ


הסרת שיער לצמיתות?

ה – FDA הוא מנהל המזון והתרופות האמריקאי , אשר מאשר תקנים לכל אותם תכשירים ומכשור שקשורים לבריאות וליעילות באמצעות מזון ותרופות. ה – FDA מנהל תהליכים לאישור אותם מוצרים על פי ניסויים קליניים קודמים שנעשו בו, ומטרתם היא להוכיח את התועלת שבמוצר. הארגון הזה טוען כי אין הסרת שיער לצמיתות, אם כי לצורך דילול משמעותי או זמני של השיער.
כיף בקיץ

כיף בקיץ


הדרכים הידועות כיום

כיום ישנן שיטות נפוצות כמו הסרת שיער בלייזר אינפרא אדום, IPL, אפילציה ועוד אפשריות שבאמצעותן משבשים את המבנה התקין של בית השערה – הזקיק, מונעים מהשערה לגדול מחדש משום שנמנעה ממנה ההזנה, ובכך השערה שנמצאת שם נושרת, והבאה אחריה גדלה באופן מדולל חומרים או שאינה גדלה בכלל.

למי יתאים לעשות הסרת שיער בקיץ?
ישנו הבדל בין השיטות השונות – לאחר הסרת שיער בלייזר לא מומלץ להסתובב לאור השמש באופן חשוף, משום שאז העור עלול לרכוש כוויות ולעשות נזק. המכשיר להסרת שיער באינפרא אדום למשל עוקף את הבעיה הזו ומאפשר לשהות בשמש – ולכן זה יכול להתאים מאוד לאור יום של קיץ.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל