צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/12/2011

|

15:59

seperator

שטח הסרות השיער הוא רגיש מאוד – תרתי משמע. היות ומדובר לא רק בעניין בריאותי, אלא טיפול במשטחי עור גדולים ובולטים למדי, חשוב לדאוג לעשות את הטיפול אצל המקצוענים, כלומר במכון לאסתטיקה רפואית ואצל מטפל בעל רישיונות והסמכה בתחום. ניתן לבקש מבעלי המקצוע בתחילת הליך הטיפולים להראות את הרישיון וכן לשאול מטופלים שכבר עשו טיפול במכון וסיימו. עניין נוסף הוא סוג הטיפול שיכול לתאים למטופל, משום שישנם כמה פתרונות מוצעים לאותו עניין שבו מעוניינים לטפל. בוחרים זאת על פי גוון העור והשערה, כמות השיער, רגישות ועוד.

פנים חלקות

פנים חלקות


אפילציה – טיפול ב"שאריות שיער"

הטיפול באפילציה הוא נקודתי, כלומר – ישנו שימוש במכשיר אפילציה בצורת מחט בסופו, אשר מעבירה זרמים אלקטרוניים אל בסיס השערה  - הטיפול מתמקד בכל פעם בשערה בודדת, אשר נשרפת עם כל "דקירה" מחדש. יש מי שמשתמש במשחה מאלחשת כדי לטשטש את תחושת הטיפול, וישנם אזורים רגישים יותר או פחות, אולם ההצלחה של הטיפול היא גבוהה יחסית.
היופי שבאסטתיקה

היופי שבאסטתיקה


טיפול הסרת שיער באינפרא

אינפרא (או טיפול באינפרא אדום) מייבש את זקיק השערה, תוך כדי כך שקרן האור שולחת ל שחודר את השטח החיצוני של העור (אפידרמיס) ישירות דרך השכבה האמצעית של העור ועד לדרמיס (השכבה הפנימית של העור). השיטה הזו משאירה פחות צלקות ולכן מומלצת לחלק של הפנים.

להסיר שיער שעל הפנים
נכון, טיפולי יופי בדרך כלל כרוכים בכאב, אולם ישנן שיטות שמותאמות יותר לעור רגיש, כמו העור שעל הפנים. הטיפול שיבחר ביחד עם הרופא המטפל או הקוסמטיקאית הוא הטיפול המומלץ על פי סוג השיער וגוון הפנים, וכן הרגישות של העור. יתכן צורך חוזר ונשנה בהסרה נוספת של אותו אזור, אולם לאחר מספר פעמים, אפשר "לשכוח" מהאמצעים להסרת שיער זמנית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל