צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/12/2011

|

17:05

seperator

יש נשים שאוהבות לעשות את זה לבד, בכוחות עצמן, ויש כאלו שהולכות לקוסמטיקאית, הקוסמת הגדולה שאותה פוגשים מדי לחודש בחודשו. ישנה אפשרות להעלמת השיער אולם מטבע הדברים, הוא חוזר וגדל גם אם בצורה הדלילה ביותר. גילוח או מריטת שערות בשעווה ויש המשתמשות גם במכשיר מיוחד להסרת שערות מן הגוף. כל אחת בוחרת בדרך הזמינה והקלה לה ביותר, זו שתיתן את התשובה על פי היכולת. התהליך אינו תמיד פשוט ומהיר וברוב המקרים המשפט "להיות יפה זה אומר לשלם מחיר" / "להיות יפה זה כואב" נכתב על הנושא הזה.

pic

עונת קיץ ארוכה, פעילות ספורטיבית במכון ועוד
זו לא הפתעה שנשים בישראל הולכות עם קצר – לא רק כי זה יפה, אלא כי מזג האויר מאפשר ואולי אפילו מחייב לעשות כן. בנוסף, פעילות ספורטיבית היא פעמים רבות מחייבת הכנות מקדימות – שריון זמן לפעולת הסרת השיער וכמובן להתכונן לכאב מתמשך בן שעה, פחות או יותר.

תמיד להיראות ופה וזוהרת
עור זוהר קשור גם לרמת השיעור שבו, ומי שמעוניינת להבליט את העור יותר מהשיער, שומרת על מראה מטופח – קובעת לטיפול שבועי או חודשי אצל הקוסמטיקאית לטיפולי "אובראול". מצד שני, למה לעבור את דרך הייסורים הזו מדי כל חודש או שבוע, ולא ליהנות באופן תמידי ממה שהטבע חנן אותך בו? הסרת שיער בלייזר היא הדרך הנפוצה ביותר כדי לגרום לזה לקרות, ויש עוד שיטות מפנקות.

פתרון בתוך מספר טיפולים
עד שמתקבלת אסתטיקה רפואית מלאה לקבלת עור חלק בכמה טיפולים, יש לקחת בחשבון שהתוצאות אינן מיידיות אלא מתקבלות לאחר מספר טיפולים על גבי אותה פיסת עור, וישנם טיפולים שמצריכים ביקור שבועי קבוע (ללא סטייה בזמנים) כדי להפחית את כמות התאים בבסיס השערה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל