צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:44

seperator

הקטנת חזה הינה תופעה חדשה יחסית בנוף ניתוחי הפלסטיקה שכן נדמה כי מרבית הנשים היו מעדיפות חזה גדול ומרשים המעיד על נשיות אך לעתים יש צורך דווקא להקטין את החזה כאשר מדובר בגודל יוצא דופן אשר עשוי להשפיע על כל המראה החיצוני באופן לא מחמיא וגם לגרום לעומס על עמוד השדרה וליצור כיפוף וכאבי גב.
באם אישה בוחרת לבצע הקטנת חזה, עליה לזכור שמדובר בהחלטה רבת משמעות ויש לשקול זאת היטב. כיום במכונים רבים לניתוחים פלסטיים קיימת מערכת הדמיה ממוחשבת ודרכה ניתן לראות כיצד יראה הגוף לאחר הניתוח וכך לקבל החלטה טובה ונכונה יותר.

pic

הקטנת חזה והנקה
נשים רבות חוששות כי באם הן תבצענה ניתוח הקטנת חזה תהיה לכך השפעה על ההנקה של הרך הנולד. חשש זה לעתים מוצדק ויש לבחון זאת עם המטפל בטרם מבצעים את הניתוח שכן כל גוף מגיב אחרת כאשר המומחיות והניסיון של המנתח מהווים גורם מכריע להחלטה.
באם גודל החזה אינו מפריע באופן משמעותי רצוי כי נשים צעירות אשר טרם נעשו אימהות לדחות הניתוח לשלב מאוחר יותר שאז ניתן יהיה לאמוד את הגודל והצורה של החזה באופן הרבה יותר מדויק ולהגיע לתוצאות מוצלחות יותר אשר תישארנה כך לטווח ארוך.

היכן כדאי לעשות ניתוח הקטנת חזה?
קיימים מכונים הרבים המבצעים ניתוחים פלסטיים אך יש לבחון כל אחד במלוא תשומת הלב שכן, גם אם מדובר בניתוח פלסטי עדיין יכולים להיות סיבוכים ותקלות אשר עוגמת נפש רבה בצדן ולכן כדאי להתייעץ עם אנשים קרובים אשר עשו ניתוח דומה באותו מקום וקבל המלצות.
האינטרנט מספק שלל מידע על כל מכוני האסתטיקה הפלסטית אך עם זאת אין לבחור מכון כזה או אחר לפי פרסום או מבצע אלא אך ורק לפי מומחיות, ניסיון ומקצועיות המטפלים במקום.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל