צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

16:48

seperator

היום זו לא בעיה למצוא מבצעים בתחום טיפוח הגוף וביניהם בהסרות שיער בלייזר, מה שמסמן לנו כי תחום הסרת שיער בלייזר הוא תחום מבוקש יחסית מבין כל מה שקשור באסתטיקה רפואית. אנשים רבים בוחרים להפטר מהתופעה הטבעית של שיעור בחלקי הגוף באמצעים אלקטרוניים מתקדמים, אפילו יותר מאשר במריחת קרמים מסריחים, משחות שעווה חמה או קרה, מחטים המשמשות באפילציה, סכיני גילוח חדים ועוד. כל אחד מהאביזרים האחרונים או מסוגי הטיפולים הללו הם או חודרניים או שהאפקט שלהם הוא לזמן מוגבל וקצר בלבד.

pic

אלקטרוניקה וכאבים
הלייזר הוא מכשיר שמשדר גלי אור לעבר שרשי השערה וכך מטפל בה. לכאורה, לא מתרחש מגע בין אביזר הטיפול לגוף. בפועל, ישנה הרגשת כאב או יותר נכון עקצוץ, והיות וקרן האור מכוונת אמנם באופן נקודתי אולם על שטח של מספר סנטימטרים, מדובר בעקצוץ חד פעמי ועמום יחסית. ביחס לכמות הפעמים שיש לחזור על טיפול טבעי (שעווה או גילוח), אפשר לומר שהכאב אינו רב, וגם לא מספר הפעמים שבהם חשים אותו.

הסרת שיער בלייזר לעומת אפילציה
אפילציה עובדת על פי אותה מטרה – המטרה היא לפגוע בזקיק השערה על מנת שלא יוכל לייצר שוב חומרים מזינים לשערה חדשה העומדת לצמוח ממנו, ובכך לנטרל את גדילתה לאורך מספר רב של שנים. היות ומטפלים באמצעות מחט דקה שמחשמלת את המקום, ניתן לומר שטיפול זה כואב במידה גבוהה יותר מטיפול הסרת שיער בלייזר.

משחות מאלחשות
על מנת למנוע הן את הכאבים במהלך הטיפול והן את הגירודים לאחר הטיפול (אם כי  לא ניתן לבטל את האדמומיות או את שינוי הפיגמנט הזמני), מורחים משחה מאלחשת לטשטוש תחושה קל ומקומי  באזור הטיפול (בהסרת לייזר זה יהיה לאחר הטיפול).
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל