צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

16:31

seperator

ניתוח להסרת המשקפיים בלייזר נקרא גם "ניתוח תשבורת", משום ששוברים בו את הקרנית, ובעצם גורמים לשינוי בלתי הפיך אשר אמור להוביל לשיפור בראיה הטבעית של האדם באמצעות אותה מניפולציה. החיתוך נעשה על ידי שימוש בקרן לייזר, בטכניקות שונות כמו למשל PKR – פגיעה של קרן הלייזר ישירות בקרנית, LASEK כאשר מנתח העין חותך שכבה דקה מהקרנית – מקפל וגם משייף אותה ומחזיר אותה אל הקרנית או  LASIK – שילוב של שתי השיטות. לאחר ניתוח פלסטי  שאורך בסביבות 20 דקות כאשר לא מרגישים את הכאב תודות לטיפות עיניים מאלחשות.

pic

מי המועמדים לניתוח תשבורת?
הניתוח נועד לטפל בלקויות ראיה קלות בעיקר – בבעיות קוצר ראיה ,רוחק ראיה וצילינדר (אסטיגמציה) במידה קלה. באסטיגמטיזם ישנן דרגות תשבורת שונות במרידיאנים שונים של העין, מה שעלול לגרום לבעיית הראיה מלכתחילה. יישור של הקרנית בניתוח עשויה לפתור זאת. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת עם השנים והופכת את הסרת שיניים בלייזר –הליך בטוח מאי פעם, וישנם יותר ויותר מועמדים שיתאימו לניתוח.

אלו נתונים פוסלים ניתוח תשבורת?
הניתוח לא יתאים למי שיש לו קרנית דקה במיוחד (ניתן למדוד באופן הטוב ביותר באולטרא סאונד) – כלומר פחות מ – 400 מיקרון על פי כללי הבטיחות, מצבים של פתולוגיה כרונית בעין – קטרקט, גלאוקמיה, ניוון רשתית, אנשים בעלי מחלות אוטואימוניות – לרבות סוכרת או נשים בהריון.

מחירי ניתוחי תשבורת
מחירי ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הם דינאמיים ומתניידים סביב ה – 10,000 שקלים לשתי העיניים. כיום ניתן להשיג ברבות מהקליניקות לטיפול גם הנחות מטעם קופות החולים והביטוחים אשר ממילא משלמים עליהם מדי שנה. התחרות גבוהה וכן הטכנולוגיה מתפתחת ולכן המחירים עשויים רק לרדת בתחום. רצוי לבדוק מספר קליניקות העוסקות בהסרת משקפיים בלייזר.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל