צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

15:53

seperator

"אמא" היא מונח שמשמעותו משתנה לגבי כל אחד ויחסיו כלפי אימו, אולם מצד שני, בגופה של האם נעשים שינויים פיזיולוגיים לאחר ההיריון והלידה, שמעידים ומלמדים על מושג ההקרבה האימהית; אותם שינויים בגוף יכולים להתבטא בסימני מתיחה ועור עודף, חזה נפול מעט ועוד. ניתוחים פלסטיים בימינו מאפשרים לתקן גם אצל אימהות את החזה שהשתנה, ולשוב להיראות זוהרת כמו לפני הלידה ואף יותר מכך. אמנם לגבי נשים רבות זה עלול להיראות כצעד הנוגד את חוקי הטבע, ש"ככה הגוף צריך להיראות לאחר היריון" ומצד שני, ניתוח הגדלת חזה והרמתו יסייע להרים גם את הביטחון העצמי.

חזה מלא - מראה טבעי
יש מי שחוששת כי המראה של חזה מנותח לעולם לא יראה טבעי, ולכן חוסכות מעצמן את היתרון שבניתוח להגדלת החזה לאחר הלידה. חשוב לדעת שגם לאחר איבוד מנפח החזה ומגבהו עקב שינוי רקמת השד משתילים שתלים להגדלת החזה מיוחדים המעניקים מראה טבעי לשד. באשר לסוג השתלים ולמיקומם, זה משתנה בהתאם לנסיבות.

איך להחזיר לחזה את המראה הטבעי?
יש שיטות ניתוח פלסטי להגדלת חזה רבות, אולם המראה הטבעי מושג תוך הכנסת שתלים בכיסים במיקומים שונים בחזה, תלוי בהשקפתו של הרופא המנתח ובהערכת הסיכונים, בשיטת עבודתו, במראה השד הרצוי בסופו של התהליך, ובהתאם לסוג הניתוח. במקרים מסוימים כשהנשים איבדו כמות משמעותית מרקמת השד או שצניחתו מופרזת, הוא יבצע הרמת חזה במקביל לניתוח ההגדלה.

מה לגבי ההחלמה מהניתוח?
השאלה הטבעית המתבקשת, היא האם ניתן להניק לאחר הניתוח? התשובה היא שהניתוח מתבצע ממילא לאחר כחצי שנה בערך לאחר הלידה, וכן אינו פוגע בתפקודן של צינוריות החלב. בנוסף, בהריון הבא יש לקחת בחשבון כי מראה החזה ישתנה שוב בהתאם לנתונים, וישנו סיכון לצורך בניתוח חזה נוסף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל