צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/12/2011

|

15:04

seperator

pic

ילד קטן שנושרות לו השיניים מסיבות של גדילה יכול לספר לכם שלהסתובב ללא שן יכול לפעמים להביך, על אף שמדובר על מצב טבעי לחלוטין ומובן. מצד שני, אובדן של שיניים בגיל מבוגר הינו מצב לא אסתטי וגם בלתי נעים. המצב הזה עלול לקרות עקב תאונה, שמירה לקויה (או אי שמירה) על היגיינת הפה, לפיכך ניתן להשתמש בשתלים בשיניים כפתרון לשיניים חסרות. כך גם הופכים את החיוך לאסתטי יותר, את המראה החיצוני למושך יותר, והשיניים ה"חדשות" מסייעות בפעולת הלעיסה באופן תקין ויש להן עוד יתרונות נוספים.

מהם שתלים בשיניים?
הטיפול שבאמצעותו מחברים אל עצם הלסת את השתל באמצעות בורג נקרא טיפול להשתלת שיניים. הבורג הוא בסיס השן החדשה אשר עליו מורכב המבנה של הכתר, אותו מעצבים במעבדה על פי המידות הרצויות. השתלים לא רק מספקים לאדם תחושה טבעית ונוחה בפה, אלא שקל יותר לשמור על ההיגיינה בפה ולסמוך מבני פלטות או שיניים תותבות על גביהם.

מי הוא המועמד להשתלת שיניים?
כל מי שעבר את גיל 17 (בנות – לא מומלץ לבצע בזמן הריון את הטיפול) יכול לעשות את הטיפול להשתלת שיניים, אלא אם מדובר בקשישים אשר סובלים מעצמות לסת רופפות, או בעלי עצם לסת דקה (במקרה זה ישנו מבנה מיוחד שנסמך על הלסת ואליו יחברו את השתל). המועמדים לטיפול יעברו בדיקות מקדימות אצל הרופא או במעבדת רנטגן או CT.

אילו סוגי שתלים לשיניים קיימים?
הרופא יבחר את סוג השתל הרצוי (וכמובן אמור לשתף את המטופל בבחירותיו ובאם קיימות אפשרויות נוספות במסגרת אסתטיקה רפואית אורתופדית). ישנם שתלי Root Form הנפוצים, וישנם Subperiosteal  אשר כפי ששמם מרמז נסמכים על הלסת שמתחת לשיניים. משום שהיא אינה מספקת את המרווח להחדרת שתל.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל