צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/12/2011

|

17:03

seperator

pic

הסרת שיער עבור נשים וגברים היא חלק משגרת היום , השבוע או החודש – מדובר בריטואל קבוע ודי מחייב, כמו שאומרת הקלישאה " כדי להיראות יפה, צריך לעבוד...או לסבול" או כל מילה אחרת יכולה לתאר את הקרבן שיש להקריב עבור התוצאה הנכספת. עד לפני מספר עשורים, אנשים היו הולכים לקוסמטיקאית מדי תקופה כדי שתעשה את העבודה עבורכם באמצעות הסרת שיער בשעווה, - ואז אפשר היה "לשכוח" מהעניין למשך שבוע עד חודש. מי שהעדיף את האופציה הביתית, ניתן להשתמש בשיטות "קדומות" יותר כמו גילוח או דבש.

ליהנות מעור חלק זה הבסיס
 אם ממילא חשוב להסיר שערות, החלו להופיע שיטות שונות להסרת שיער – ועדיין ממשיכות להפציע טכנולוגיות כאלו ואחרות שכבר ידועות לכולם. אחרי הכול, הלייזר או האינפרא אדום הן שיטות ידועות להסרת שיער כיום, ולמרות שלא כולם מבחינים בין ההבדלים, עדיין אלו ממשיכות להיות השיטות המובילות כיום להסרת שיער כשהתוצאה היא עור חלק בכמה טיפולים.

כמה יתרונות שיש להסרת שיער בלייזר או אינפרא אדום
לאחר הטיפול להסרת שיער, העור הופך לחלק לאורך שנים ועשרות שנים. על פי משרד הבריאות, אנשי המקצוע המטפלים בתחום חייבים להיות בעלי הסמכה ורישוי. מדובר באנשים שצוברים ניסיון יום – יומי בתחום ולכן העבודה אמורה להיות מקצועית. מפגש אחד להסרת שיער יכול להיות בן 20 דקות ואפילו יותר, אולם התוצאות נראות לאורך פרק זמן ארוך יותר ואפילו תקופת חיים שלמה.

לחסוך במשאבים, ואת הכאבים לשים בצד
אפשר לעשות חישוב קל עבור כמה זמן אמור לקחת כדי להסיר שיער באופן מחזורי באמצעים ביתיים (גילוח או שעווה), לעומת טיפולי אסתטיקה להסרת שיער. התוצאה היא יחס הולך וגדל לטובת האמצעים הביתיים, וזה אומר הוצאות קבועות לחומרים, בזבוז של זמן רב וכאב. לעומת זאת טיפול לייזר להסרת שיער אורך אמנם מספר מפגשים בעם חשים עקצוצים אולם ישנה משחה מאלחשת והכאב מוגבל בזמן.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל