צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/12/2011

|

16:10

seperator

pic

ישנם לא מעט חובשי משקפיים בעולם, מסיבות שונות. העין היא אחד האיברים הרגישים ויש בה שרירים שיכולים להשתנות עם הזמן ועימם הראייה. הישיבה הממושכת מול המחשב, אירועים בריאותיים ועוד עלולים להוביל להרכבת משקפיים, תופעה שלעתים מנוצלת היטב בתחום האופנה (יש עוד פריט לבוש מעניין, משתנה ובולט), ולעתים אנשים מנסים דווקא להפטר ממנה. יש שיטות שונות כדי שלא להשתמש במשקפיים, כמו הרכבת עדשות (עדיין הליך מחייב), התעמלות עיניים על פי מדריכי תיקון עיניים והסרת משקפיים בלייזר, אחת השיטות הנפוצות יותר כיום.

למי הוא מומלץ?
למעשה, רק כשבעים אחוזים מקרב האוכלוסיה יהיו כשירים לניתוחים פלסטיים מסוג זה. הסיבות הן רפואיות שונות, החל ממחלות כרוניות וכלה בתופעות גנטיות בעיניים כמו למשל גבשושיות של הקרנית אשר עלולות לגרום לקרן הלייזר להקרין בזויות בלתי רצויות. מצד שני, מי שכן יתאים לניתוח, יכול ליהנות מחופשיות באזור העיניים ומאי תלות במכשירים וברכישת אביזרים תומכים כמו נוזלים לעדשות למשל וסיכונים לזיהום העין. בעלי מקצוע כמו צוללנים, ספורטאים ועוד הם קהל יעד אידיאלי (כל עוד יתאימו).

מה עושים בניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
בניתוח הזה, ישנן שתי שיטות. האחת נקראת "לאסיק" (Lasic)  או PKR. בעיקרון, העין תורדם באמצעות טיפות עיניים מאלחשות (ללא זריקה), חיתוך הקרנית באמצעות לייזר ואיחוי שלה בהתאם. בניתוח הזה לא חשים בכאב ואילו זמן הניתוח הוא קצר יחסית – אורך כ – 20 דקות.

אילו נתונים נלקחים בחשבון בניתוח לייזר להסרת משקפיים?
הרופא המנתח יקח את נתוני הקרנית – את עוביה של הקרנית ואת המבנה שלה. במידה ומדובר בקרנית דקה מדי או בעלת מבנה מעוות או גבשושי, עדיין לא הומצאה הטכנולוגיה שתטפל בכך (יתכן שבעוד מספר שנים זה אכן יקרה).
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל