צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/12/2011

|

17:25

seperator

pic

היום הטכנולוגיה הרפואית וגם בתחום האסתטיקה הרפואית מאפשרת לרבים לקצר תהליכים בדרך אל האושר, אל העצמאות התפקודית ואל מראה חיצוני משודרג. הטכנולוגיה של היום יכולה לעשות את השינוי גם בתחום הראיה, כאשר במהלך השנים הלא רחוקות, הניתוח הופך ליותר בטוח – ניתן לזקוף זאת לטובת מחקרים שונים שנערכו ברבות השנים בתחום ויישמו המלצות שונות. היום ניתן לפתור בעיות ראייה שונות שמשולבות אחת בשנייה, אולם עדיין חלות מגבלות שונות על מועמדים לניתוח לייזר בעיניים שקשורות במצב הבריאותי של העין, בתסמונות של גילאים שונים, במכשור הרפואי ועוד.

מועמדות לניתוח לייזר
לא כל אחד יכול לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, אלא יש לעמוד בתנאים בסיסיים כדי להפחית את הסיכון להקלע לתסבוכות במהלך הניתוח או לאחריו. ראשית, מועמדים בניתוח זה אמורים להיות בעלי ראייה יציבה יחסית, כלומר שליקוי הראייה לא התגבר בהדרגה לאורך החודשים האחרונים. שנית, חשוב גם המצב הבריאותי הכללי של המועמד. מחלות אלו עלולות להשפיע על אופן ההתאוששות מהניתוח.

מה בודקים לפני הניתוח?
בתחום אחריותו של הרופא המטפל בתחום ניתוחים פלסטיים זה, הוא להשגיח אחר גורמי סיכון ולאתר אותם במהרה. הוא יבדוק ליקויי ראיה מסוגים שונים, בדיקת צפיפות הקרנית והגודל שלה, העם ישנן עקמומיות על גבי הקרנית (שקרני הלייזר לא תתפזרנה במהלך הטיפול), האם העין בעל תסמונת של עין יבשה, האם האישונים מורחבים? לאלו עלולות להיות בעיות בראיית לילה.

למה לעשות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
ברגע שמועמד נמצא מתאים לניתוח להסרת משקפיים בלייזר, עולמו כאילו נבנה עליו מחדש. לא עוד תלות במכשירים כמו משקפיים לחלל סגור או לערב או משקפי שמש אופטיות, לא עוד אוסף משקפיים לראיה מקרוב מול ראיה מרחוק, לא עוד עין שלא נושמת בגלל צמידות העדשה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל