צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/12/2011

|

04:40

seperator

פעם ניתוח להסרת משקפיים בלייזר היה נחשב להליך רפואי מסובך מאוד שטומן בחובו גם הרבה מאוד סיכונים. כיום, שנים לאחר מכן, הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים כמו גם הניסיון הרב שנצבר במהלך השנים בהם מטפלים בהסרת משקפיים בלייזר, הפכו את ההליך הזה לאחד ההליכים המהירים והבטוחים ביותר שיש, ללא תופעות לוואי עם אחוזי הצלחה פנומנאליים. עבור אלו שעדיין מתלבטים הנה מספר סיבות למה זה כדאי:

pic

ניתוח מהיר ללא כאבים
אחד המאפיינים של ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר היא העובדה שמדובר בהליך מאוד מהיר. ניתוח להסרת משקפיים בלייזר אורך כיום מספר שניות לכל עין, ובסופן ניתן לראות ללא צורך במשקפיים כבר בסיום ההליך. בתום הטיפול ניתן אפילו לנהוג הביתה ולהגיד שלום למשקפיים לתמיד. תופעות הלוואי כלל לא קיימות, והכי חשוב מדובר בהליך שאינו כואב, מה שגורם להרבה אנשים שאולי נרתעו בתחילה מלעבור את התהליך, להסכים לעשות אותו.
pic

ניתן לעשות את הניתוח מספר פעמים
לפעמים תוצאותיו של הניתוח פלסטי להסרת משקפיים בלייזר מחזיקים מעמד תקופה מסוימת, ואז לאחר מספר שנים הראייה מתחילה להתדרדר שוב בגלל בעיות גנטיות שונות. היתרון בהסרת משקפיים בלייזר לעומת הליכים אחרים הוא שניתן לחזור שוב על הטיפול לאחר מספר שנים ולחזור לראות היטב ללא הצורך במשקפיים. לפני הניתוח או הניתוח החוזר יש לערוך בדיקות אולם מי שנמצא מתאים יכול לעבור שוב את הניתוח בהצלחה רבה.

שאלת המחיר
בניגוד לתקופה שבה הליך הסרת המשקפיים בלייזר נחשב לחדשני ומהפכני, כיום ניתוח להסרת משקפיים בלייזר אינו עולה כל כך הרבה כסף, וניתן לעשות אותו במחירים השווים לכל כיס. בהשוואה לנוחות הרבה שמקבלים מטופלים שעברו את הניוח ולא זקוקים יותר למשקפיים או עדשות מגע, מדובר ממש במחיר מציאה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל