צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/12/2011

|

06:29

seperator

לא חסרות סיבות כדי לעשות ניתוח להגדלת חזה – אצל אחת זה יגדיל יחד עם החזה את הביטחון העצמי שלה ואת הדימוי הנשי, האחרת תרצה לחזור לצורה הטבעית של החזה שהיה לה לפני הלידה ומעוניינת לקבל ביחד עם הניתוח הזה גוף יפה בעזרת הרמת חזה והגדלת חזה. מבין כל אום ניתוחים פלסטיים שנמצאים באופנה היום וכן מאז ומתמיד, לניתוח להגדלת חזה היה ביקוש רב. בחירת מקום לעשיית הניתוח הפלסטי הזה, מנתח פלסטי לעניין, ובכלל כדי להגיע לתוצאה הרצויה בכל אותו תהליך יש לעשות בחירות מושכלות.

pic

לצפות מראש את הבעיות ולהחליט
לכל שיטה של ניתוח להגדלת חזה ישנן השלכות, יתרונות וחסרונות. בניתוח המשלב שתלי סיליקון להגדלת חזה למשל, ישנה סכנה שאותם שתלים לא נטמעו בגוף ממילא (וזה בבחינת סוף ידוע מראש), אולם כאשר אותה אישה עברה שינויים במשקל, צורת השדיים קיבלה עיוות קל, והשדיים אינם נראים כמו שנראו בתחילה מיד לאחר הניתוח. אצל חלק מהנשים שד אחד גדול יותר מהשני, אצל אחרות ישנו חוסר סימטריה בשדיים.
pic

ניתוח להשתלת סיליקון בחזה
המנתח לניתוחי האסתטיקה בחזה אמור להביע את חוות דעתו המקצועית באשר לצעדים שבהם יתרחש הניתוח. לדוגמה, לא כל מנתח יסכים לנתח מטופלות שמבקשות שתלי ענק של סיליקון, ולו רק משום המשמעות שח העניין ביחס לסיכון הבריאותי שטמון בכך בהתאם לנתוני המטופלת.

בחירה של אפשרות חלופית
מנתח פלסטי טוב יודע להעמיד חלופות אפשריות במקרה שהוא סבור כי בחירת דרך ניתוח מסוימת עלולה להרע את המצב הרפואי של המנותחת. רצוי לבחור במנתח פלסטי שיש לו המלצות רבות – בעיקר אם ההמלצות הללו ניתנות בידי מכרות שכבר ביצעו אצלו את הניתוח בהצלחה ומרוצות לאחר תקופת זמן גדולה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל