צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/12/2011

|

12:42

seperator

ישנן שיטות רבות בהן ניתן להסיר שיער, לייזר היא אחת השיטות הבטוחות ביותר בתחום הסרת השיער ופועלות על ידי טכנולוגיה מתקדמות. הסרת שיער בלייזר מחייבת הסמכה רפואית על מנת לעשות אותה.

pic

מהו תהליך הסרת השיער ?
הסרת השיער מתבצעת על ידי קרני אור. תחילה מורחים ג'ל מיוחד על האזור אותו רוצים להסיר את השיער, אחרי זה המטפל עובר בצורה יסודות על כל האזור ממנו רוצים להסיר את השיער. עקב הפעולה הזאת נוצרים פולסים מסוימים אשר מחממים את השערה מתוך השורש, דבר זה גורם לשערה להתחממות עד למצב של פגיעה ונשירה. פעולת הלייזר ראשית מדללת את השיער עד להסרת השיער לטווח הרחוק.  אף פעם אי אפשר להגיד כי הסרת שיער בלייזר היא לתמיד.

מי מבצע את פועלת הסרת השיער לייזר?
את פועלת הסרת השיער מבצעת אחות או רופא מהסיבה שלייזר הוא מכשיר רפואי ולא כל אחד יכול ויודע כיצד להשתמש בו בצורה הנכונה. חשוב להבחין בין לייזר לאמצעים שונים אחרים בהם ניתן להסיר שיער שבהם לא מחייבים רופא או אחות על מנת לבצע את פעולת הסרת השיער.

מתי רואים תוצאות ?
כמו כן, לא ניתן להגיד את כמות הזמן בה נמשך התהליך, הסיבה לכך משתנה ותלויה בגודל האזור. מספר הטיפולים אשר יש לבצע על מנת להגיע לתוצאה טובה שבה תהיה הפחתה משמעותית של שיער היא לרוב בין 8 עד ל 12 טיפולים, אך דבר זה משתנה מאחד לשני בהתאם לאדם הספציפי אשר מבצע את הטיפול. לעיתים רבות ישנם אנשים שלאחר מספר טיפולים קטן יגיע לאותה תוצאה כמו אנשים אשר עשו את כל הטיפולים. כל אדם מגיב בצורה שונה ובזמן שונה עד לרגע הסרת השיער. לעיתים כבר לאחר טיפול אחד ניתן לראות דילול משמותי.

האם הסרת שיער בלייזר כואבת ?
הסרת שיער בלייזר לרוב לא כואבת כלל, אך עדין לא ניתן להגיד כי אנו לא חשים בכלל בתהליך הסרת השיער. לרוב התחושה היא כמו עקצוצים קטנים, יש אנשים אשר עקצוצים אלו כואבים להם מהסיבה שהם רגישים מאוד, על מנת להוריד את רמת הכאב, לאותם אנשים יש אפשרות להגיע זמן קצר לפני הטיפול ולמרוח משחה אשר מרדימה את האזור בו מורידים את השעיר ובכך גם העקצוצים עוברים.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל