צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

19:36

seperator

הקמטים במצח משווים מראה של האדם החושב, אולם אצל אנשים מסוימים המראה הזה עלול לפגום בתדמית הצעירה שדבקה בהם כשכל הפנים חלקות למעט קמטי הבעה במצח, או כשכל הפנים מלאות בקמטים, ובמיוחד אצל גברים, כשהמצח הוא מקום שאינו מוסווה על ידי שיער (אלא אם כן ישנו פוני), הקמטים במצח הם הבולטים ביותר ועלולים להיות מטרד יום - יומי וסיבה למועקה נפשית או פשוט לדימוי עצמי שאינו אסתטי.

 עבור אותם אנשים שרוצים לעשות שינוי בחייהם, ישנם פתרונות שונים לאותם קמטים עקשניים שפוגשים בהם מדי יום מול המראה.

pic

קמטים בחלק העליון של הפנים

החלק העליון של הפנים מכיל מוקדי קמטים טבעיים שונים: סביב העיניים, במצח - לרוחבו או בין העיניים לאורכו. קמטים, קמטוטים, חריצים וקווים באזורים שונים במצח הם תוצאה ישירה בדרך כלל של ההליך הטבעי להזדקנות העור. מבנה הרקמות משתנה, כלי הדם התת - עוריים הופכים לגלויים יותר על פני העור, התאים שהופכים את העור לגמיש יותר - קולגן ואלסטין מאבדים את כושרם להמתח, וככל שהשנים עוברות העור מאבד את השומן הטבעי שלו, והופך ליבש ולמקומט.

מלבד הפתרונות הטבעיים, מה ניתן לעשות?
כמובן, שתיית מים והפחתה בכמות הסיגריות ואפילו מריחת חומרי לחות לעור מאטים את הזדקנותו במקצת, אולם כשמעוניינים לשאת בתוצאות מיידיות וחד משמעיות, אפשר לפנות להסרת קמטים במינימום זמן. זריקות קולגן, הזרקת תאי שומן עצמי מחלקי גוף אחרים הם רק חלק מהפתרונות.

מתיחת עור בפנים
אחד מסוגי הניתוחים פלסטיים הוא ניתוח למתיחת פנים, מה שנקרא גם "ליפטינג". בניתוח כזה, מסלקים חלק מסיביו של השריר אשר גורם לאותם קמטים במצח - זה גם אותו שריר שמרים את הגבות. את השריר שנמצא בין הגבות מוציאים לגמרי, ואת עודפי העור מותחים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל