צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

03:52

seperator

ניתוח הרמת עפעפיים נועד לשפר ולהקנות מראה צעיר יותר לאזור העיניים. נפילת עפעפיים גורמים למראה נפול ועצוב מה שעלול לגרום לפגיעה בראייה או לקושי בהרכבת משקפיים. הניתוח עוזר לשיפור הנוחות ומשפר את מראה הפנים מבחינה אסתטית.

מי מתאים לניתוח?
ניתוח הרמת עפעפיים מתאים לכל אחד ובעיקר לכאלו שעפעפיהם נפלו עם הגיל ומפריעים להם לראות באופן תקין. לפני הניתוח נבדקת בריאותו של החולה וכן נלקחים בחשבון גורמים כמו גיל, סוג העור ומידת צניחת העפעפיים ולפיהם יקבע מנתח פלסטי האם האדם מתאים לניתוח.

pic

התהליך עצמו

ניתוח הרמת עפעפיים מתבצע בהרדמה מקומית ואורך בין שעה לשעתיים. הניתוח מתחלק לשני חלקים- ניתוח עפעפיים עליונות וניתוח עפעפיים תחתונות. בניתוח העפעפיים העליונות ממצעים חיתוך בקפל העפעף ומסלקים את עודפי העור והשומן. בעפעפיים התחתונות מבוצע חתך בצידו הפנימי או החיצוני של העפעף, כלומר מתחת לקו הריסים. את החתכים תופרים בחוטים עדינים המוצאים לאחר שבוע ולאחר ההחלמה נשארת צלקת קטנה מאוד שקשה לראות.

תהליך ההחלמה
הניתוח מתבצע ללא אשפוז ולכן לאחריו ניתן ללכת הביתה. ב- 24 השעות הראשונות יש למרוח על האזור משחה אנטיביוטית וכן להניח קרח. בימים הראשונים תתכן נפיחות או שטפי דם קטנים אך אלו יעברו וניתן יהיה לחזור לפעילות שגרתית לאחר כשבוע וחצי. את תוצאות הניתוח מתחילים לראות תוך מספר שבועות אך התוצאה הסופית ומראה הסופי של העין תראה רק לאחר 6 חודשים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל