צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

15:15

seperator

החלק בפנינו שהכי מסגיר את הגיל הוא העיניים, זהו החלק בו נראים הקמטים בצורה הכי ברורה ולכן אין פלא שהרבה בוחרים להצעיר את איזור העיניים.
בכדי להגיע למראה צעיר ניתן לבצע ניתוח עפעפיים שמטרתו היא לחזיר לעניים את המראה המתוח והצעיר המיוחל, תוך העלמת מראה עייף וכהה מתחת לעפעף על ידי הסרת עודפי עור ושומן מסביב לעניים.

כמו כן מסייע הניתוח במצבים של צניחת גבות וצניחת עפעפיים אשר במצבים קיצוניים עשויה גם להפרעה לשדה הראיה, במצבים אילה הניתוח כבר לא רק ניתוח קוסמטי אלה אף תורם לתיקון בליקויי ראיה מסיבה זאת.

pic

כיצד הניתוח מתבצע?
מתיחת עפעפיים יכול להעשות גם על ידי הזרקת בוטוקס, למי שאינה מעונינת בניתוח מלא. הבוטוקס פותר את בעית קמטי ההבעה אשר צצים עם השנים אצל כל אחת ואחת מאיתנו , כתוצר לוואי של הבעות הפנים החוזרות שלנו, קמטי ההבעה מתרכזים בעיקר סביב העיניים וסביב הפה. בהזרקת בוטוקס לשרירי הפנים, במקומות בהם מצויים הקמטים, נותנת לעור הפנים מראה מתוח צעיר ורענן. הזרקת הבוטוקס נעשית אך ורק על ידי רופא מוסמך כיוון שמדובר בטיפול רפואי לכל דבר. הטיפול הינו טיפול קצר וניתן לראות תוצאות תוך ימים ספורים.

מטרות הטיפול:
ניתוח עפעפיים משפר ללא ספק את ההופעה החיצונית ומעניק הרגשת ביטחון עצמי, אך הוא לא תמיד יתאים למראה האידיאלי אותו החולה רוצה ומייחל להשיג ולכן לפני החלטה על ביצוע ניתוח,מומלץ לחשוב היטב על הציפיות והמטרות מהניתוח,וכמו כן לדון על כך עם המנתח.

סכנות הכרוכות בטיפול:
ידוע על מספר בעיות רפואיות המגדילות את תחום הסיכון בניתוח. כגון, בעיות בבלוטת התריס, עליה של לחץ דם, מחלות זיהומיות הכלי הדם, מחלות לב, ועוד... מה שמצדיק סיבה לזהירות מיוחדת ורצוי במקרים אילו להיוועץ ברופא עיניים וברופא המטפל לפני ביצוע הניתוח

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל