צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

20:29

seperator

 הפחד מניתוח עיניים, קצר ככל שיהיה ובעל סיכונים קטנים ככל שיהיו עדיין פושה במטופלים. ישנן שיטות נטולות טיפולים כירורגיים, שמנטרלות את אותו הפחד מסכין אלקטרונית או מקרן לייזר שחותכת בקרנית העין. הפיתרון של הסרת משקפיים בלייזר הוא קורץ משום שהוא נעשה בין לילה, יותר מהיר מכל הליך אחר לשיפור הראיה. מצד שני, יש שיטות להסרת משקפיים ללא ניתוח. עד כמה הן יעילות? ישנה שיטה שבה אפשר לומר ש"בין לילה" הראיה מתוקנת, וזאת מבלי לנסר אף קרנית. השיטה הזו היא שיטת התערבות טיפולית בעדשות ודורשת אבחון ומעקב.

שיטת אורתו - K
אורתוקרטולוגיה זו שיטה שבה מסירים את המשקפיים על ידי חבישת עדשות מגע במהלך לילה. הפעולה שהעדשה עושה - זה להשטיח את המרכז של הקרנית, וזה פועל באופן זמני. השטחה זו גורמת לקרני האור לתפוס פוקוס על רשתית העין ולאפס את המספר. על מנת להצמיד את העדשה הנכונה יש לאבחן את הקרנית על ידי מיפויה.

מה השפעת הטיפול?
על אותו תהליך יש לחזור לאחר 3 חודשים כדי לבדוק מה השינוי הקרנית - כלומר בכל שלושה חודשים תתבצע בדיקה של מיפוי העין. חשוב מאוד לשמור על ההגיינה של העדשה , על מנת שהקרנית לא תזוהם. בכל לילה שבו נחבשו העדשות, למחרת אפשר לשכוח מהמשקפיים, ויש ימים שאפשר לתת לעין מנוחה ולשוב למשקפיים.

מה המחיר לטיפול להסרת משקפיים ללא לייזר?
על הטיפול הרי חוזרים מדי 3 חודשים, אולם המחיר החד פעמי של האבחון ושל העדשות עצמן יעלה כמו חצי ממחירו של ניתוח לייזר להסרת משקפיים. מדי שנתיים בממוצע משלמים את המחיר מחדש וגם על כל מפגש אחת לשלושה חודשים. אמנם המחיר יכול לעלות על זה של הניתוח - אולם הוא פותר את הפחד מאותם ניתוחים פלסטיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל