צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:33

seperator

 

עיבוי שפתיים הוא תהליך שבסופו מקבלת המטופלת שפתיים מלאות וחושניות, שפתיים הדומות לצורת השפתיים של הכוכבות הגדולות של הוליווד. 

 

מטופלות רבות חושקות בשפתיים כפי שניתן לראות על המסך הגדול, שפתיים מושכות שמייפות את הפנים ומעניקות מראה סקסי לכל אישה. את הליך העיבוי שפתיים ניתן לבצע מגיל 18 ומעלה והוא מתאים לכל אישה שרוצה לשפר את המראה

 

למה לעשות עיבוי שפתיים?

ישנן נשים רבות בעלות שפתיים דקות, שאפילו אודם מתאים לא יכול להעניק להן את המראה הרצוי ולכן הליך זה מתאים במיוחד לאלו הסובלות מבעיה זו. סיבה נוספת היא פשוט הרצון במראה חושני ועוצמתי, שפתיים שנראות כאילו אופרו ומעניקות חוזק לפנים. נשים הבוחרות לעשות עיבוי שפתיים הן נשים שרוצות, בעזרת טיפול קטן, להיראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

 

איך עובד ההליך?

הליך עיבוי שפתיים הוא למעשה הליך בו מוזרק חומר מילוי לתוך השפה שמגדיל ומעניק לשפה צורה מלאה ובשרנית. חומרי המילוי הפופולאריים ביותר להליך זה הם סיליקון וקולגן כאשר מומלץ להזריק את החומר בהדרגתיות וכך לראות האם השפה עבה מספיק או שיש צורך להוסיף עוד חומר. ישנם חומרי מילוי הדורשים ביקור חוזר כל כמה חודשים ואילו חומרים אחרים הם קבועים ומאפשרים טיפול פנים חד פעמי. בכל חומר בו משתמשים התוצאה היא זהה- שפתיים זוהרות ומלאות היוצרות מראה חושני.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל