צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

03:07

seperator

אחת הבעיות הקשות ביותר בהן נתקלים גברים ואף נשים הוא תופעות הדלדלות השיער ההולכת ומחמירה עם השנים ולרבים מגיעה אף למצב של התקרחות מוחלטת. אין אדם שלא מביט במראה וחולם על רעמת השיער המפוארת שהייתה לו בצעירותו ושהייתה סימן ההיכר שלו. לאיבוד שיער יש השלכות פסיכולוגיות ובניהן איבוד הבטחון העצמי והרגשת חוסר השלמה עם המראה החדש. אנשים רבים סובלים ממצב זה המשנה אף את אישיותם ההופכת לשקטה ונחבאת אך כיום אין צורך להשלים עם המצב וניתן להגיע לפתרון קל ויעיל.

pic


איך להחזיר את השיער?
מאז נתגלתה שיטת ההשתלה היא הפכה לטיפול הפופולארי ביותר עבור אלו שרוצים להחזיר את שיערם לתקופת הזוהר שלו. בהשתלת השיער מעבירים שיערות ממקום אחר, לרוב מהעורף, אל המקומות בהם חלה הדלדלות בשיער. ההשתלת שיער נעשית על ידי העברת רצועות עור מהעורף והשתלתם בחלקים המתקרחים בעור. שיער העורף אינו מאבד מכושר הצמיחה שלו ולכן זהו האיזור המועדף להשתלה.


למי מתאימה ההשתלה?
כל אדם יכול לבצע השתלה בין אם מדובר בגבר או אישה אך בגלל השימוש בשיערות העורף המועמדים הטובים ביותר הם אלו שיש להם הרבה שיער באיזור זה, כמו כן אנשים בעלי התקרחות בחזית הראש וצפי התקרחות נמוך יגיעו לתוצאות מקסימליות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל