צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:47

seperator

האפילציה, או בשמה הנוסף אלקטרוליזיס, הינה שיטה ותיקה להסרת שיער מיותר לצמיתות באמצעות מחט חשמלית המוחדרת לזקיק השערה והורסת אותו.
יעילות השימוש באפילציה מוכחת כבר לאורך עשרות שנים, כך שמדובר באחת הדרכים האפקטיביות והאמינות ביותר להורדת שיער, זאת בנוסף למספר יתרונות ששיטות חדשות יותר לא מצליחות לספק.

pic

מה הם יתרונות השימוש באפילציה?
יתרונה הגדול של האפילציה הוא שהשימוש במחט חשמלית אפקטיבי גם כשמדובר בשערות דקות, בהירות ופלומתיות, וכי הטיפול מתאים כמעט לכל אדם, החל מאישה בהריון וכלה באנשים בעלי קוצב לב שעליהם נאסר לעבור טיפולי לייזר. בנוסף, בעת תהליך הורדת שיער מיותר באמצעות אפילציה מותרת החשיפה לשמש ואין צורך לחכות זמן רב בין הטיפולים ו"לגדל" שיער, כך שניתן להמשיך בשגרת החיים ללא הפרעה. 

מה כדאי לדעת לפני הבחירה בשימוש באפילציה?
תהליך האפילציה דורש מיומנות רבה ועל כן יש לוודא טרם הטיפול כי האדם שמבצע אותו הינו מוסמך ומומחה בתחום. בהיעדר המיומנות הדרושה, יכול הטיפול להסב נזקים ואף לגרום לצלקות, כתמי עור, דלקות וכוויות. בנוסף, השימוש במחט חשמלי להורדת שיער הוא בשיטת "שערה-שערה", ולכן הוא פחות מומלץ כשמדובר בהסרת שיער באזור נרחב בגוף. כמו כן יודגש, כי נדרש לבצע את ההליך הטיפולי מספר פעמים טרם העלמת השיער לצמיתות, בעוד שההליך איננו נעים ולכן הוא לא נמשך זמן רב בכל פעם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל