צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

16:51

seperator

 נכון שמרבית הסיכויים בניתוח הגדלת חזה עומדים לזכות המנותחת, אבל תמיד יש מקום לדבר גם על הסיבוכים, היות וקיימת האפשרות שאלו יקרו. בשנת 1996 נכנס לתוקף החוק שקובע כי על הרופא המנתח בניתוחים פלסטיים לערוך מפגש הבהרה באשר לסיכונים שעלולים ללוות את הטיפול שיעשה, על מנת שהמטופל יחליט בעצמו האם הוא בוחר לעשות את הניתוח או לא. בכל מקרה ישנם סיבוכים הנראים לעין וישנם סיבוכים שאינם נראים או כאלו שמתבטאים רק בטווח הזמן המאוחר יותר. בין השאר אפשר להתעניין גם בקשר לאפשרות של ניתוח לשחזור השד במידה ומתעורר סיבוך כזה או אחר.

עיוות שד
בניתוח חזה - חובה לדעת לפחות את המינוחים: כאשר מושתל סיליקון בגוף נוצרת סביבו קופסית (נקראת גם קפסולה), רקמת החיבור שהיא צלקתית ועוטפת את אותו סיליקון. לאותה קפסולה יש ארבע רמות מובחנות של קושי. בדרגה הראשונה והשניה ניתן להרגיש את השתל באמצעות המישוש ובדרגות השלישית והרביעית מרגישים צורת שד קשה, כדורית ועגולה, אולם השתל נדד למיקום אחר, כאילו "לא נכון" - ולא רק שישנו עיוות במראה, המנותחת חשה בכאב כמו קריעה.

איך מתמודדים עם שדיים מעוותים?
ניתן לשחזר את הניתוח פלסטי הקודם על ידי פתיחת השד והוצאת השתל. במקרה זה, כורתים את אותה קופסית ואפשר גם להחליף את השתל. הפתרון הוא להחליף לשתל חדיש יותר שעשוי עם ציפוי של פוליאוריתן. מצד שני ישנו חיסרון בכזה שתל - אמנם הוא מקובע אבל קשה להוציאו בהמשך משום שהרקמה צומחת לתוכו.

חוסר סימטריה בין השדיים
גם למנתחים פלסטיים יש לפעמים תקלות שנובעות מחוסר דיוק, והשתלים עלולים להמצא במצב של חוסר סימטריה ביניהם. כך, שד אחד עלול להיות גבוה יותר מהשני. התופעה שכיחה במיוחד כשמניחים את השתל מתחת לרקמת השריר ואז תיווצר תופעה של קופסית שנוצרה רק בשד אחד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל