צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

23:23

seperator

כולנו מכירים את אי הנעימות שמלווה אותנו החל מגיל ההתבגרות ושנים רבות לאחר מכן, בכל הנוגע לשיער מיותר. מצב של שיעור יתר, החל משערות ברגלים ושפמפם קטן שמעטות הן אלה שלא מכירות אותו מקרוב, ועד שערות מיותרות באזור הגב, הבטן והחזה- הוא בעיה המוכרת לרבים מאיתנו. לא בכדי, אם כן, כי במשך השנים התפתחו מגוון שיטות טכנולוגיות מתקדמות למטרות הורדת שיער לצמיתות והפכו למובילות תחום הרפואה האסתטית.

pic

אילו שיטות עיקריות משמשות להורדת שיער לצמיתות?
שתי השיטות הפופולאריות ביותר להסרת שיער לצמיתות הן האפילציה והשימוש בלייזר. האפילציה היא השיטה המיושנת יותר, שמאחוריה שנים של יעילות מוכחת, ובסיסה הוא השימוש במחט חשמלית לשם הוצאת השערות ו"דיכוי" שורש השערה עד להריסתה באופן סופי. יצוין, כי השימוש באפילציה מחייב תהליך לא נעים ואף כואב, כמו גם ארוך ובעייתי כשמדובר באזור טיפול גדול- שכן המחט מטפלת בכל שערה בנפרד. שיטת השימוש בלייזר, לעומת זאת, "מכסה" שטחים גדולים בכל טיפול ואינה כואבת, והיא הפופולארית והחדשנית מבין השתיים. עם זאת, הסרת שיער בלייזר מהווה בעיה כשמדובר בטיפול באזורים פלומתיים ו/או בהירים, שכן הבזקי האור מתקשים לזהות שערות מסוג זה.

טכנולוגיית ELOS- הטוב משני העולמות
טכנולוגית ELOS מאפשרת לקבל את יתרונות האפילציה והלייזר גם יחד, שכן מדובר בהליך טכנולוגי חדשני המשלב טיפול באנרגיית אור ובאנרגיית חשמל. כך, ניתן לטפל גם בשיער הפלומתי והבהיר באופן מהיר, נטול כאבים וללא תופעות לוואי כגון כוויות ודה- פיגמנטציה. ELOS היא הסוף להתלבטות ותחילתם של חיים ללא שערות מיותרות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל