צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

09:51

seperator

אחד מסוגי הניתוחים פלסטיים הנפוצים ביותר הוא ניתוח הגדלת חזה. ניתוח זה מיועד לנשים מעל גיל 18 אשר חזן הפסיק להתפתח והן אינן מרוצות מגודלו, לנשים אחרי הריון אשר איבדו את צורת השד ונשים הסובלות מחוסר סימטריה בחזה המפריע להן מבחינה אסתטית. כיום כמעט ואין סיכונים בניתוח הגדלת חזה והוא נחשב לניתוח שגרתי המוביל לשיפור במראה ולהרגשת ביטחון ועוצמה אצל המנותחת.

pic

כיצד מתבצע הניתוח?
השלב הראשוני של ניתוח הגדלת חזה הוא פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי אשר יוכל לעזור לך לבחור את גודל השתל וסוג השתל וחשוב יותר יסביר לך על התהליך, תוצאותיו וכן הסיכונים ותופעות לוואי אפשריות. ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח לכל דבר המתבצע תחת הרדמה מלאה ובחדר ניתוחים, הניתוח אורך כשעתיים ובמהלכו יוצר המנתח כיס מתחת לשד אליו הוא מכניס את השתל. ישנם מספר סוגי שתלים בהם ניתן להשתמש אך הפופולארי ביותר הוא שתל סיליקון המקנה מראה ותחושה אמיתיים.

באיזה שתל לבחור?

החלק החשוב ביותר בניתוח פלסטי להגדלת החזה הוא בחירת השתל עצמו. סוג השתל וגודלו יקבעו את מראהו של השד וכן את תחושת המגע בו ולכן יש חשיבות גבוהה לבחירה בשתל איכותי בגודל מתאים. את גודל השתל יש להתאים למבנה הגוף כך שיווצר מראה פרופוציונלי תוך התחשבות בגובה, רוחב מותניים ומבנה אגן. מנתח פלסטי יוכל להתאים עבורך את השתל הנכון ביותר כך שמראך ייראה טבעי אך משופר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל