צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

04:08

seperator

בשנים באחרונות טיפולי הסרת שיער בלייזר הפכו לנפוצים ואנו שומעים על יותר ויות נשים וגברים אשר אינם מוכנים להתפשר ולהשקיע זמן רב בהסרת שיער בעזרת שעווה או בכל דרך ישנה ורגילה אחרת. בנוסף בחלוף השנים טיפולי הלייזר הפכו ליעילים, מקצועיים וזולים הרבה יותר כך שכל אחת יכולה להרשות לעצמה את הטיפול.

pic

הורדת שיער בלייזר – בשביל האסתטיקה 
נשים רבות משקיעות זמן ואנרגיות רבות בביקורים תכופים אצל קוסמטיקאיות במטרה להסיר שיער ולהעניק מראה אסתטי ונקי לאיזור המפשעה. קיימת מודעות רבה לחשיבות שבמראה חלק ונקי באיזור זה בעיקר לאור העובדה כי מדובר במקום אשר נוטה לזיהומים במידה רבה וכן, מהווה חשיבות רבה בהרגשה האישית בעת קיום יחסי מין עם בן זוג. שיעור יתר יכול להביא לתחושת בביטחון עצמי נמוכה דבר אשר ייפגע בהנאה של שני בני הזוג.

תהליך הסרת השיער באיזור המפשעה הינו תהליך אשר מלווה במספר טיפולים קצרים ויעילים אשר אינו מלווה בכאבים, וכן בהתאם לעובי וחוזק השערה יקבעו מספר הטיפולים הנדרש אך גם לבעלות שיער רב באיזור המפשעה, תיהיה הרגשה נהדרת של דילול בכמות השיער כבר מהטיפול הראשון. נשים רבות העידו על שינוי של ממש ברמת החיים בעקבות הטיפול בלייזר באיזור המפשעה ובאיזורים שונים בגוף כך שאין מדובר בניתוח פלסטי של ממש וללא ספק תוצאות נראות במהירות רבה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל