צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

15:14

seperator

אנשים אוהבים להרגיש שהם עושים פעולה שמשפיעה על השיניים ועל גהות הפה, ולפיכך נוטים לצחצח את השיניים באופן חזק מדי. שפשוף חזק של השיניים עלול להוביל להסרת שכבת האמייל השקופה המגנה על השן ולעשות את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שאין להם שכבת אמייל חזקה ממילא על השיניים מסיבות שונות, וההשלכות של זה הן שיניים שסופחות חומרים והופכים אותן למוכתמות ולבעלות צבע שונה מהנוף הכולל. היות ושיניים צחורות מעידות על בריאות ועל שמירת אחריות עצמית וטיפוח, רבים הולכים לבצע את הטיפול להלבנת שיניים.

מה יכולות להיות הסיבות להלבנת שיניים?
כששן הופכת לשחורה ושונה משאר שכנותיה, יכולות להיות לכך מספר סיבות- ראשית, יכול להיות שהשן פשוט שווקה חיים, נעשה בה טיפול שורש או שיש בה נמקים מכל סיבה שהיא והיא הפכה לשחורה בתוך שכבת המוך הפנימית שלה, מה שנראה מבחוץ דרך שכבות השן החצי שקופות. סיבה נוספת היא ספיחת חומרים כימיים כתוצאה מאכילה, שתיה או עישון שמשנים את המרקם החיצוני של השן.

אילו שיטות להלבנת שיניים קיימות?
ישנן שיטות רפואיות שנעשות במרפאות השיניים, כמו למשל שיטת הלבנת שיניים באמצעות סד, אולם שיטה זו עשויה להיות ישימה גם בבית כשקונים ערכה להלבנה, שיטת הלבנת שיניים טבעית באמצעות חומרים כמו מי סודה או פירות, הלבנת שיניים באמצעות קרני לייזר או באמצעות ציפויי חרסינה.

איזה מטיפולי אסתטיקה להלבנת שיניים רצוי?
ראשית, כמו בכך עניין רצוי לאתר את מקור הבעיה. רק לאחר שיודעים מה הגורם לעניין, מטפלים בו, ויש להתחשב בעניין רגישויות שונות - למשל למי חמצן, ולטקס, אם יש כתרים או פלטות קודמים - הם לא יגיבו לטיפול גורף בכל הפה באופן זהה לשיניים טבעיות, וכדומה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל