צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

13:48

seperator

מאז ומתמיד בני האדם תמיד מצאו דרכים להוריד שיער מיותר מהגוף. אידיאל היופי הנשי מקדש גוף חלק ללא שיערות מיותרות, והשאיפה להיראות אסתטי ומושך הביאה הרבה גברים ונשים לנסות כל מיני שיטת חדשניות להסרת שיער מיותר מאזורים שעדיף שיהיו חלקים כמו אזור הפנים, אזור הרגליים, בית השחי ועוד.

היסטוריית הסרת השיער
רוב השיטות הידועות והמוכרות לנו דורשות תחזוקה שוטפת של הורדת השיער, וחזרה על התהליך מדי מספר ימים או שבועות, תלוי בקצב צמיחת השיער האישי של כל אחד. בתחילת ההיסטוריה היו ממיסים סוכר והופכים אותו למרקם גמיש ודביק, ומורחים אותו על האזור המיועד. לאחר השיטה הזאת הגיעה השעווה התעשייתית, וכל מיני משחות ששפרו את השיער אך אף אחת מן השיטות לא טיפלה בשיערה מן השורש, באופן שימנע ממנה לצמוח בכל פעם מחדש. למילוי הצורך הזה נכנסו שיטות הסרת השיער לצמיתות.

מה זה הסרת שיער בלייזר?
בשנים האחרונות שיטת הסרת השיער לצמיתות באמצעות לייזר תפסה פופולאריות רבה ביותר, ומכוני הסרת השיער לצמיתות כיום נהנים מקהל רב של לקוחות. בתחילה מכשירי הלייזר היו גורמים נזקים לא מעטים לעור, אולם ההתפתחות הטכנולוגית הובילה לשינויים דרמטיים בטכניקה, וכיום מדובר בשיטה יעילה ובטוחה להסרת שיער. כיום, אחרי מספר טיפולים ניתן להגיע לתוצאות מרשימות, ולשמור על עור חלק ובריא.

איך לבחור ?
כאמור מומלץ תמיד לבחור במכון אשר עושה שימוש במכשירי לייזר שקיבלו את אישור משרד הבריאות, והוכחו ככאלה שאינם פולטים קרינה מסוכנת. כמו כן, מומלץ לבצע את הטיפולים על ידי רופא מוסמך ורק לאחר בדיקה של העור, והתאמה לטיפול. בנוסף לכך חשוב מאוד לדווח לרופא במידה ואתם נוטלים טיפול תרופתי, וכמובן תמיד להתייעץ עם רופא העור הפרטי שלכם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל